حیدری: رقابت با سپاهان مثل لیگ هفتم نمی شود؛ پرسپولیس یک هفته زودتر قهرمان خواهد شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم یک هفته مانده به انتها لیگ بیستم، پنجمین قهرمانی پیاپی خود را کسب خواهد کرد.

حیدری: رقابت با سپاهان مثل لیگ هفتم نمی شود؛ پرسپولیس یک هفته زودتر قهرمان خواهد شد

سپهر حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ در خصوص پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دیدار خارج از خانه گفت: هر بازی برای پرسپولیس تا آخر فصل حکم فینال را دارد. این حالت برای سپاهان نیز حاکم است و هر تیمی که لغزشی داشته باشد، از رقابت عقب می ماند، اما من پرسپولیس را تیم خوبی می بینم که این فصل هم قهرمان خواهد شد.

وی اضافه کرد: برد مقابل ذوب آهن، بسیار مهم بود. ذوب آهنی که هفته پیش برد خوبی را مقابل استقلال در تهران کسب کرده و در این بازی هم دنبال سه امتیاز بود. ذوب آهن نیز شرایط حساسی دارد و تیم سابق خودم بوده و دوست دارم به روزهای اوج برشود، چون جای این تیم پایین جدول نیست. کادرفنی دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند، چون سال ها با هم کار کرده بودند و بازی سختی برای هر دو تیم بود. با این حال، پرسپولیس دو سه موقعیت خوب به دست آورد. از ابتدا مشخص بود که ذوب آهن از کناره ها آسیب پذیر است. عیسی آل کثیر و امید عالیشاه در نیمه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند. شهریار مغانلو و مهدی عبدی هم تعویض های خوب یحیی بودند و پرسپولیس به هدفی که می خواست، رسید. این سه امتیاز برای پرسپولیس بسیار با اهمیت بود و به اندازه شش امتیاز ارزش داشت.

مدافع سابق پرسپولیس با این پیش بینی که تیم یحیی گل محمدی یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد در واکنش به این پرسش که آیا می توان رقابت در لیگ هفتم میان پرسپولیس و سپاهان را در این لیگ هم ببینیم، گفت: بعید است رقابت پرسپولیس با سپاهان مثل لیگ هفتم شود. سپاهان مطمئناً تا پایان فصل امتیاز از دست می دهد، اما پرسپولیس تمرکز بیشتری دارد و از دست دادن امتیاز از سوی این تیم سخت است. پرسپولیس تمرکز بالای خود را مقابل ذوب آهن نشان داد که تیمی با کیفیت بود و حتی از پرسپولیس پیش افتاد، اما شاگردان یحیی با تمرکز به بازی ادامه دادند. حتی یک گل هم زدند که داور آفساید گرفت و کارشناسان مختلف گفته اند این گل آفساید نبود.

حیدری یادآور شد: از قلم نیاندازید پرسپولیس با یک لشکر غایب مصدوم و محروم مقابل ذوب آهن قرار گرفت. محرومیت هایی که از سوی کمیته انضباطی به پرسپولیس تحمیل شد و سؤال برانگیز بود. محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو با مصدومیت بازی کردند و با این مسائل تیمی را در اصفهان شکست دادند که چندی پیش استقلال را در تهران و ورزشگاه آزادی برده بود. پرسپولیس با این شرایط شایسته ترین تیم برای قهرمانی است، هرچند نمی توان کیفیت سپاهان را هم کتمان کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی و دوری این تیم از هماهنگی فعلی باعث نمی شود که تمرکز سرخپوشان از دست برود، گفت: چه زمانی که کرونا بود و چه زمانی که اردوی تیم ملی برگزار شد، شاید این انتظار بود که پرسپولیس تمرکز لازم را نداشته باشد. با این حال این پرسپولیس و بازیکنانش آنقدر حرفه ای شده اند و تمرکز دارند که خودشان را با هر شرایطی وفق دهند و این تیم استثناست. درک و شعور بازیکنان بسیار بالاست و بازیکنان جدید هم بسیار سریع با تیم هماهنگ می شوند. همانطور که دیدید پرسپولیس با 6-5 تغییر در ابتدای فصل، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و کادرفنی خیلی خوب می تواند این کار را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حیدری: رقابت با سپاهان مثل لیگ هفتم نمی شود؛ پرسپولیس یک هفته زودتر قهرمان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: رقابت با سپاهان مثل لیگ هفتم نمی شود؛ پرسپولیس یک هفته زودتر قهرمان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید