خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 6 تن افزایش یافت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران- خبرنگاران- مقام های بهداشتی آمریکا با تایید 4 مورد جدید مرگ به دلیل ابتلا به کرونا در ایالت واشنگتن، شمار قربانیان در سراسر ایالات متحده را 6 نفر اعلام کردند.

خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 6 تن افزایش یافت

شبکه خبری سی ان ان دوشنبه شب به نقل از مقام های بهداشتی آمریکا گزارش داد که در روز گذشته 4 نفر دیگر در ایالت واشنگتن به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

دو نفر دیگر پیش از این در ایالت واشنگتن به دلیل کرونا فوت کرده بودند که آمار نهایی در آمریکا را به 6 مورد مرگ در اثر کرونا افزایش داد که همه این موارد در ایالت واشنگتن بوده اند.

ایالت واشنگتن پس از اعلام فوتی های جدید دست کم 45 مدرسه را از بیم شیوع ویروس کووید19 تعطیل کرد.

برخی رسانه ها از جمله روزنامه واشنگتن پست گزارش داده اند که نظام سلامت آمریکا به رغم اعمال محدودیت های شدید در ورود اتباع دیگر کشورها به آمریکا، اقدامات تشخیصی لازم برای ثبت موارد ابتلا به کرونا را دیر آغاز کرده است.

وزارت بهداشت آمریکا روز دوشنبه گفت که تمرکز خود را بر انجام آزمایش کرونا روی موارد مشکوک به ابتلا به این بیماری اعمال کرده است که با این اقدام احتمال افزایش ناگهانی در موارد ابتلا را در پی خواهد داشت.

تارنمای خبری آکسیوس به نقل از یکی از دانشمندان فدرال آمریکا از احتمال آلودگی در آزمایشگاهی در آتلانتا خبر داد دولت آمریکا کیت های تشخیص کرونا را در آنجا ساخته است.

سازمان غذا و داروی آمریکا می گوید اکنون به کیت های تشخیص ویروس اطمینان کامل دارد، اما ویروس در سراسر آمریکا پخش شده در حالی که دولت فقط تعداد اندکی را مورد آزمایش قرار داده است.

براساس این گزارش، دولت واشنگتن به مسائل مربوط به آزمایش های تشخیصی خود اذعان کرده که آمریکا را در انجام آزمایش عمومی در زمینه ویروس کرونا از کره جنوبی و چین عقب نگه داشته است.

براساس اعلام وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، این کشور اکنون از بیش از 3 هزار و 600 نفر آزمایش کرونا گرفته است.

هنوز مشخص نیست که آلودگی احتمالی در آزمایشگاه آتلانتا چه نقشی در تاخیر یا ایجاد مشکل برای آزمایش ویروس داشته است.

تا روز پنجشنبه هفته گذشته، تنها افرادی در آمریکا تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می گرفتند که یا به تازگی به چین سفر کرده بودند و یا با افراد مبتلا به ویروس ارتباط نزدیکی داشتند.

مقام های بهداشتی آمریکا آمار کل مبتلایان به کرونا را در این کشور تا به امروز 96 تن اعلام کرده اند که 21 مورد آن جدید است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 6 تن افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار قربانیان کرونا در آمریکا به 6 تن افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید