خرافات در لیگ استرالیا: در دود نفس بکشید تا ما برنده شویم!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مجله فورفورتو از یک اتفاق عجیب در لیگ استرالیا در ماهی که گذشت خبر داده است.

خرافات در لیگ استرالیا: در دود نفس بکشید تا ما برنده شویم!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ، باشگاه مکارتور اف سی در اولین فصل حضورش در لیگ استرالیا روی حریفانش با حرکت عجیبی تاثیر می گذارد. مسئولین این تیم در اولین بازی این تیم یک بوته را آتش زدند و دود آن را جلوی صورت بازیکنان تیم حریف گرفتند.

سال جاری لیگ استرالیا با افزایش تیم های شرکت کننده با حضور 12 تیم برگزار می گردد. باشگاه مکارتور هم سومین باشگاه از شهر سیدنی است که در سطح اول مسابقات کشور استرالیا حضور پیدا می نماید. تا قبل از این سال جاری نام تیم مذکور مکارتور ساوت وست یونایتد (مکارتور جنوب غربی) بود که حریف شناخته شده ای هم برای رقبا به شمار می رفت. اوسین بولت در زمان حضورش در سنترال کست مارینرز توانست به آن ها 2 گل بزند.

سنترال کست و مکارتور در اولین ملاقات خانگی (هفته دوم) مکارتوری ها در لیگ استرالیا رو در روی هم قرار گرفتند که این بار البته بولتی وجود نداشت. در استادیوم 4500 نفر طرفدار حضور داشتند، اما نکته جالب در هنگام آغاز بازی رخ داد که یکی از اعضای تیم مکارتور دود ناشی از آتش زدن یک بوته را به سمت صورت سنترال کستی ها راهنمایی می کرد. مجله فور فور تو نوشته قرار بوده این دود باعث تضعیف روحیه حریف گردد که البته بیشتر باعث تقویت روحیه میهمان شد. سنترال کستی ها بازی را 2-0 به سود خود پایان دادند و مکارتوری ها که می خواستند با این حرکت برنده شوند، شکست خوردند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خرافات در لیگ استرالیا: در دود نفس بکشید تا ما برنده شویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرافات در لیگ استرالیا: در دود نفس بکشید تا ما برنده شویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید