دانلود پابجی موبایل از یک میلیارد گذشت؛ آپدیت طوفانی در راه است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سازندگان بازی پابجی موبایل در جدیدترین توییت خود ویدیوی کوتاهی منتشر و اعلام نموده اند که این بازی بیش از یک میلیارد بار دانلود شده. البته این آمار شگفت انگیز تنها خبر موجود نیست و سازندگان بازی در همان توییت بیان نموده اند که یک آپدیت بسیار عظیم برای این بازی در راه است.

دانلود پابجی موبایل از یک میلیارد گذشت؛ آپدیت طوفانی در راه است

محبوبیت و شهرت بازی پابجی موبایل بر هیچ کس پوشیده نیست. در حالی که سبک بتل رویال آن رونق اولیه را ندارد و بازی اصلی پابجی که برای کامپیوترها عرضه شده، از نظر تعداد بازیکن افت نموده، بازی پابجی موبایل بی وقفه می تازد. بر اساس جدیدترین آمار، تعداد دانلودهای بازی پابجی موبایل از یک میلیارد دانلود بیشتر شده.

پیش از هر چیزی باید بگوییم که یک میلیارد دانلود مساوی با یک میلیارد بازیکن نیست و مشخصا بازیکنانی هستند که این بازی را چند بار، یا روی چند دستگاه مختلف دریافت نموده اند؛ اما هر طور هم که نگاه کنیم این عدد بزرگ از فراوانی حیرت انگیز تعداد بازیکنان پابجی می گوید.

برای این که نسبت به عدد تعداد دانلود بازی پابجی موبایل دید بهتری داشته باشید باید بگوییم تنها بازی های دیگری که پیروز شده اند رکورد یک میلیارد دانلود را بزنند بازی های Pokémon Go و Subway Surfers هستند. بازی هایی مانند کندی کراش، فروت نینجا و صد البته کلش آو کلنز که چند وقت پیش به هر جایی نگاه می کردیم حداقل یک نفر را در حال تجربه یکی از آن ها می دیدیم رکورد پانصد میلیون دانلودی دارند.

بدون شک همه گیر شدن بازی پابجی موبایل ارتباط مستقیمی با وسیع بودن دامنه مخاطبان این بازی دارد. بعید می دانیم که بازیکنان چینی بازی پابجی موبایل در این آمار محاسبه نشده باشند. هر چند که بازی پابجی موبایل در کشور چین با نام دیگری عرضه شده، تفاوت عمیقی میان نسخه چینی و نسخه بین المللی وجود ندارد. بازی پابجی موبایل در کشور چین یکی از متداول ترین بازی های موجود است و تعداد زیاد بازیکنان چینی، تأثیر بزرگی روی آمار و ارقام این بازی دارد.

  • پابجی جدید با حال وهوای علمی-تخیلی برای موبایل معرفی گردید

به مناسبت ارتقای صندلی بازی پابجی موبایل به صدر جدول بازی های موبایلی با رکورد بیشترین دانلود در کل تاریخ، سازندگان بازی پابجی موبایل اعلام نموده اند که قصد دارند یک آپدیت طوفانی برای این بازی عرضه نمایند. بر خلاف دیگر بازی های موبایلی که تعداد دانلود بالایی دارند تعداد بازیکنان بازی پابجی موبایل هنوز هم سیر صعودی دارد. در کنار پشتیبانی های ممتد سازندگان این بازی، خدا می داند که مدتی بعد تعداد دانلودهای بازی پابجی موبایل چقدر بیشتر گردد. البته یک نسخه جانبی از بازی پابجی موبایل با پس زمینه آینده ای در حال ساخت است که به زودی عرضه خواهد شد.

در ادامه ویدیوی تبریک یک میلیارد دانلود بازی پابجی موبایل را که همراه با توییت جدید سازندگان این بازی منتشر شده برای شما قرار داده ایم.

منبع: دیجیکالا مگ

به "دانلود پابجی موبایل از یک میلیارد گذشت؛ آپدیت طوفانی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود پابجی موبایل از یک میلیارد گذشت؛ آپدیت طوفانی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید