در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اغلب مسافران سلیقه خاصی در انتخاب جایگاه هواپیما دارند و البته معیار خاصی هم برای این انتخاب وجود ندارد. ولی در برخی قسمت ها کیفیت خدمات نسبت به بقیه بالاتر است.

در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟

سلیقه مسافران در انتخاب جایگاه هواپیما متغیر است. تعدادی از مسافران جایگاه های راهرو را به علت فضای بیشتر برای پاها انتخاب می نمایند، در حالی که تعدادی دیگر فقط به علت تماشای چشم انداز آسمان در حال پرواز جایگاه های کنار پنجره را ترجیح می دهند. از طرفی، افرادی که مداوم پرواز می نمایند در این خصوص اتفاق نظر دارند که جایگاه های وسط به هیچ عنوان جای مناسبی نیستند.

اگر به مقدار کافی خوش شانس هستید که پیش از پرشدن ظرفیت هواپیما به موقع برای دریافت کارت پرواز مراجعه نموده اید، باید بین این دو گزینه تصمیم بگیرید، ولی نکته ای که اغلب مسافران از آن غافل هستند این است که در بخش اکونومی هم می توان خدماتی در حد فرست کلاس دریافت کرد.

دراین باره، آنی کینگستون (Annie Kingston)، یکی از مهمانداران باتجربه، به موارد مهمی اشاره نموده است:

اغلب مردم این تصور را دارند که اگر جایگاه های بخش جلویی را انتخاب نمایند، شانس بیشتری در انتخاب غذاهای موردعلاقه شان یا دریافت سریع سایر خدمات مانند نوشیدنی، بالش و... دارند. ولی واقعیت برخلاف آن است و مهمانداران تمایل چندانی به رفت و آمد به بخش جلو ندارند و انجام چنین درخواست هایی برای مسافران انتهای هواپیما برای مهمانداران بسیار آسان تر است.

بنابراین به نظر می رسد که انتخاب جایگاه های انتهای کابین هواپیما علاوه بر برخورداری از فضای بیشتر، رسیدگی بیشتر از طرف مهمانداران را نیز به همراه دارد. به یاد داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما همواره می توانید به وسیله موتور جستجوی پرواز وبلاگ کاتالوگ، بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر بخرید.

منبع: کجارو / southernliving.com

به "در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کدام قسمت هواپیما خدمات بهتری دریافت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید