دشان: بازگرداندن بنزما به تیم ملی فرانسه؟ دنبال منافع شخصی نبودم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سرمربی تیم فوتبال فرانسه می گوید تصور اینکه او به خاطر یک خصومت شخصی با بنزما، این بازیکن را از 6 سال از حضور در تیم ملی کشورش محروم کرد، اشتباه است.

دشان: بازگرداندن بنزما به تیم ملی فرانسه؟ دنبال منافع شخصی نبودم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، دیدیه دشان می گوید رضایت دادن او به بازگشت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه برای اولین بار از سال 2015 تصمیمی در جهت تأمین منافع تیم بوده و اینکه تحریم چند ساله مهاجم رئال مادرید هم به دلیل یک خصومت شخصی نبوده است.

دشان که تیمش را برای حضور در رقابت های یورو 2020 آماده می نماید، گفت: من نه به شما وبلاگ کاتالوگ و نه به هیچ شخص دیگری جزئیاتی درباره این ماجرا نخواهم داد. شما خودتان سابقه رابطه ما را می دانید. مهمترین چیز این است که ما با یکدیگر دیدار و صحبت کردیم و بدون انجام این کار بازگشت او به تیم ملی غیرممکن بود.

دشان در پاسخ به این سؤال که آیا بنزما را بابت متهم کردن او به داشتن گرایشات نژادپرستانه در انتخاب بازیکنان تیم ملی بخشیده است یا نه، ادامه داد: صحبت از عذرخواهی موضوع بسیار بزرگی است. ما اینجا نیستیم تا درباره منافع شخصی دیدیه دشان به عنوان یک انسان عادی صحبت کنیم، بلکه باید به او به عنوان سرمربی تیم ملی نگاه کنیم. همانطور که قبلاً هم گفتم و باز هم باید تکرار کنم، من به دنبال محقق کردن منافع فردی خودم نیستم، اگرچه درک این موضوع شاید برای بعضی سخت باشد.

سرمربی تیم ملی فرانسه در خاتمه درباره شانس پیشروی شاگردانش در رقابت های یورو 2020 هم گفت: ما با آرامش و اعتماد به نفس وارد مسابقات خواهیم شد. تمام کوشش مان را هم انجام خواهیم داد که تا جای ممکن در این رقابت ها پیشروی کنیم. ما هشت مهاجم با ویژگی های متفاوت را به اردوی تیم ملی دعوت نموده ایم که البته معلوم نیست همه آنها بتوانند فرصت بازی پیدا نمایند اما حضورشان دست ما را باز خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دشان: بازگرداندن بنزما به تیم ملی فرانسه؟ دنبال منافع شخصی نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: بازگرداندن بنزما به تیم ملی فرانسه؟ دنبال منافع شخصی نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید