راهنمای خرید برترین شارژر گوشی شیائومی؛ گزینه های عالی برای شارژ مطمئن و سریع

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شیائومی جزو محدود شرکت هایی است که گوشی های هوشمند خود را در هر بازه قیمتی که هستند، با شارژر درون جعبه در اختیار کاربران قرار می دهد. اما اگر به هر دلیلی به خرید یک شارژر باکیفیت برای گوشی های شیائومی احتیاج پیدا نموده باشید، انتخاب برترین شارژر اوریجینال برای گوشی های این برند چینی ممکن است برای بسیاری از کاربران سخت باشد. اگر از کاربران گوشی های شیائومی هستید یا قصد خرید آن را دارید، با ما در راهنمای خرید برترین شارژر گوشی شیائومی همراه شوید تا 10 محصول اوریجینال و پیشرفته در مدل های مختلفی را به شما معرفی کنیم تا بسته به بودجه و احتیاج خود بتوانید برای خود یک شارژر باکیفیت انتخاب کنید.

راهنمای خرید برترین شارژر گوشی شیائومی؛ گزینه های عالی برای شارژ مطمئن و سریع

شارژر بی سیم شیائومی مدل MDY-13-EL

اگر در پی خرید برترین شارژر بی سیم گوشی شیائومی در بازار هستید و برای انجام این کار بودجه لازم را در اختیار دارید، شارژر بی سیم شیائومی مدل MDY-13-EL تجربه خرید بسیار خوبی را برای شما از وبلاگ کاتالوگ رقم خواهد زد. این مدل در واقع یک محصول دو کاره است که کاربران می توانند از آن هم به عنوان یک شارژر بی سیم پرسرعت بهره ببرند و هم آن را به عنوان یک استند نیز در نظر بگیرند. این استند شارژر دارای قابلیت شارژ تا سرعت 100 وات است و یکی از توان بالاترین شارژرهایی است که با تکنولوژی وایرلس کار می نماید. ساختار این شارژ بی سیم به صورت دو گانه است تا به راحتی هم به صورت عمودی و هم افقی گوشی را روی شارژر قرار دهید و نگران قطع و وصل شدن شارژ نباشید.

با توجه به پشتیبانی شارژر بی سیم شیائومی از استاندارد شارژ Qi، شما می توانید هر دستگاهی که از این فناوری پشتیبانی کند را با این شارژر شارژ کنید. شارژر شیائومی توان شارژ خود را با گوشی شما منطبق می نماید و از این نظر نگرانی بابت شارژ وجود ندارد. شارژر شیائومی MDY-13-EL به علت زاویه دار بودن می تواند به عنوان یک استند (هولدر) موبایل هم قابل استفاده باشد و حتی هنگام شارژ هم می توانید با گوشی هوشمند خود کار کنید. مجهز شدن به تشخیص اشیای بیگانه سبب شده تا اگر جسمی فلزی به پد نزدیک شد شارژر خاموش گردد تا به دستگاه آسیبی نرسد. شارژرهای وایرلس با توان بالا احتمال داغ شدن دارند و در نتیجه آسیب تماشا باتری را بالا می برند، اما شارژر بی سیم شیائومی MDY-13-EL مجهز به یک فن قدرتمند و بی صدا در بخش پایینی بدنه است تا نگرانی بابت داغ شدن گوشی هوشمند خود نداشته باشید.

سرعت این فن به صورت اتوماتیک با توجه به مقدار داغ شدن دستگاه تنظیم می گردد و شما می توانید آن را در کنار تخت خواب خود نیز قرار دهید. شارژر بی سیم شیائومی MDY-13-EL از 6 لایه محافظتی پشتیبانی می نماید که از جمله آن ها می توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، محافظت در برابر اضافه بار، محافظت در برابر دمای بالا، محافظت در برابر ولتاژ پایین، تشخیص اشیا بیگانه و محافظت در برابر شوک استاتیک اشاره نمود. استند شارژ وایرلس شیائومی MDY-13-EL طراحی مدرن و چشم نوازی دارد و می تواند به عنوان یک اکسسوری زیبا روی میز کارتان، نظرها را به خود جلب کند. راه چاره این کمپانی برای کنترل وزن و افزایش کیفیت کالبد، به کارگیری متریال پلاستیک فشرده در ساخت این شارژر مجذوب نماینده است. قیمت برترین شارژر بی سیم گوشی شیائومی در بازار حدود 5 میلیون تومان است.

شارژر دیواری 120 وات شیائومی مدل MDY-13-EF به همراه کابل تبدیل USB-C

اگر گوشی هوشمند شما از حدبیشتر سرعت شارژ 120 واتی پشتیبانی می نماید، مدل MDY-13-EF به عنوان برترین شارژر 120 واتی گوشی شیائومی انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این شارژر دارای ورودی AC 100-240 ولت و فرکانس 50/60 هرتز است و با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع QC 3.0، می تواند به صورت سریع و ایمن گوشی هوشمند اندرویدی شما را شارژ کند. شارژر دیواری 120 وات شیائومی مدل MDY-13-EF دارای یک پورت خروجی USB است که می تواند انرژی لازم دستگاه هوشمند شما را در کم ترین زمان ممکن فراهم آورد. ابعاد این محصول 240 در 86 در 15.5 میلی متر و سنگینی وزن آن نیز به 250 گرم می رسد، بنابراین کاربران برای حمل و نقل کردن این محصول مسئله ای نخواهند داشت.

بعلاوه، این شارژر دارای حفاظت هوشمند برای جلوگیری از برق گرفتگی، شارژ بیش از حد و افزایش دما است. شیائومی از پلاستیک باکیفیت TPU برای ساخت بدنه این محصول استفاده نموده که دوام بسیار بالایی دارد و در برابر ضربات و حوادث احتمالی مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارد. بهتر است از این شارژر برای گوشی های هوشمندی استفاده کنید که از سرعت شارژ 120 واتی پشتیبانی می نمایند، در غیر این صورت احتمال آسیب رسیدن به گوشی شما وجود دارد. به همراه این محصول، یک کابل شارژ USB-C باکیفیت نیز به شما تقدیم می گردد که به این زودی ها خراب نخواهد شد.

شارژر بی سیم شیائومی مدل MDY-13-ED

مدل MDY-13-ED، یکی دیگر از محصولات پیشرفته و باکیفیت شیائومی در بازار است که قیمت کمتری نسبت به دیگر شاژر بی سیم معرفی شده در این مقاله دارد و از آن می توان به عنوان برترین شارژر بی سیم قیمت مناسب گوشی شیائومی نیز یاد کرد. این محصول، شارژر وایرلس 80 واتی است و قادر است یک گوشی هوشمند با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در کوتاه ترین زمان ممکن، تا 50 درصد شارژ کند. Mi 80W Wireless Charging Stand قابلیت شارژ هدفون ها و ساعت های هوشمند رو نیز دارا هست. یکی دیگر از ویژگی های جالب و کاربردی این شارژر برند شیائومی این است که به طور اتوماتیک با حدبیشتر سرعت شارژ مناسب گوشی شما تطبیق پیدا می نماید و با استاندارد شارژ Qi سازگار است.

این شارژر با گوشی های شیائومی که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند، سازگاری دارد و برای شارژ کردن گوشی های دیگر برند که با این قابلیت سازگار هستند نیز می توان از آن استفاده کرد. ساختار سیم پیچ هایی که برای این شارژر بی سیم تعبیه شده اند به صورت دوگانه است تا به راحتی به صورت عمودی یا افقی گوشی را روی شارژر قرار دهید و نگران قطع و وصل شدن آن نباشید. ولتاژ ورودی این شارژر وایرلس بین 5 تا 20 ولت و شدت جریان آن 6 آمپر است. همه شارژهای سیمی و بی سیم شیائومی موجود در بازار استاندارد های محافظتی را رعایت می نمایند و این شارژر نیز از این قضیه مستثنی نیست. محافظت در برابر اضافه ولتاژ، محافظت در برابر اضافه بار، محافظت در برابر دمای بالا، محافظت در برابر ولتاژ پایین، تشخیص اشیا بیگانه و محافظت در برابر شوک استاتیک از جمله ویژگی های محافظتی این محصول به شمار می رود.

شارژر بی سیم شیائومی مدل Mi 20W Wireless Car Charger

اگر تایم زیادی از شبانه روز را در خودروی خود می گذرانید، شیائومی محصول بسیار مجذوب نمایندهی را برای شما در نظر گرفته که هم می تواند گوشی هوشمند شما را شارژ کند و هم عملکرد یک هولدر باکیفیت را نیز به شما ارائه دهد. Mi 20W Wireless Car Charger را می توان برترین شارژر بی سیم گوشی شیائومی برای استفاده در خودرو در نظر گرفت. درون جعبه این محصول یک عدد پایه نگهدارنده با قابلیت شارژ وایرلس با حدبیشتر توان خروجی 20 وات، یک عدد شارژر فندکی با پشتیبانی از استاندارد شارژ سریع ،یک کابل شارژ USB-C و دو عدد مبدل برای اتصال روی داشبورد و دریچه کولر واقع شده است. این شارژر بی سیم شیائومی مجهز به فناوری Smart Cooling برای خنک کردن گوشی شما در حین انجام فرآیند شارژ و سنسور باز شدن اتوماتیک گیره ها نیز است که کاربرد بسیار زیادی دارد.

به این ترتیب این شارژر قابلیت نصب بر روی داشبورد، بر روی شیشه خودرو و دریچه کولر را دارد و محدودیتی برای استفاده با هر شرایطی که دوست دارید و در خودرو شما راحت تر هستید را نخواهید داشت. البته از پایه داشبورد می توان برای استفاده در داخل منزل یا محل کار به عنوان یک نگهدارنده رو میزی هم استفاده کرد و به جای اتصال آن به فندکی خودرو از شارژر دیواری استفاده کنید. این محصول حدود 300 گرم وزن دارد و شیائومی آن را از جنس پلی کربنات و شیشه فراوری نموده که مقاومت بسیار خوبی در برابر تکان های احتمالی در خودرو دارد و گوشی شما را به صورت کاملاً ایمن نگه می دارد. شارژر فندکی همراه این پک قابلیت استفاده مجزا را نیز دارد و می تواند گوشی ها و هر دیوایس دیگری را با توان 10 وات از درگاه اول و 15 وات از درگاه دوم (20 وات برای بعضی گوشی ها) شارژ کند. این محصول برای استفاده گوشی های 4 تا 6.5 اینچی کاملاً مناسب و ایده آل است و تجربه خرید خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG به همراه کابل USB-C

اگر احتیاجمند خرید برترین شارژر 67 واتی برای گوشی هوشمند خود هستید، مدل MDY-12-EG به عنوان برترین شارژر 67 واتی گوشی شیائومی می تواند به احتیاج شما به خوبی پاسخ دهد. این محصول اوریجینال شیائومی با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع QC 3.0، می تواند به صورت سریع و ایمن گوشی هوشمند شما را شارژ کند. این شارژر دارای قابلیت های ایمنی بسیار خوب نظیر حفاظت هوشمند برای جلوگیری از برق گرفتگی، شارژ بیش از حد و افزایش دما است.

این محصول باکیفیت شیائومی با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، گوشی هوشمند شما با سرعت بسیار بالایی شارژ می نماید. این شارژر دارای 1 پورت خروجی USB است که ولتاژ خروجی 5 ولت را ارائه می دهد. بعلاوه، این شارژر بسیار کوچک و قابل حمل است و می توانید آن را به راحتی در کیف خود حمل و نقل کنید. شارژر دیواری 67 وات شیائومی مدل MDY-12-EG سازگار با تمامی گوشی های شیائومی است. به همراه این محصول یک کابل USB-C باکیفیت و بادوام نیز به شما ارائه می گردد که در برابر گره خوردگی و کشیدن از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. سری های کابل این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش می دهد.

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

مدل CC07ZM 1A1C، به لطف ویژگی های بسیار خوبی که ارائه می دهد، توانسته رضایت 95 درصدی خریدارانش در وبلاگ کاتالوگ را به دست بیاورد و احتمالاً می تواند به عنوان برترین شارژر فندکی گوشی شیائومی آن را به شمار آورد. این محصول تنها 30 گرم وزن دارد و به راحتی می توان آن را حمل و نقل کرد. این شارژر شیائومی از حدبیشتر توان خروجی 100 واتی پشتیبانی می نماید و با طراحی فنر فلزی برای بیشتر فندکی های خودروهای مختلف بازار گزینه مناسبی محسوب می گردد. این شارژر فندکی شیائومی یک پورت USB-A و یک پورت USB-C دارد. با داشتن این دو رابط، شما می توانید به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. بعلاوه، قسمت بالایی این شارژر از تعدادی جلوه های نورپردازی زیبا پشتیبانی می نماید. با اتصال شارژر به فندکی، وات های مختلف رنگ های متفاوتی را نمایش می دهند. این محصول دارای تراشه داخلی E-Marker است و جریان بالای 5 آمپر را پشتیبانی می نماید.

شارژر فندکی 100 وات فست شارژ 1A1C شیائومی با تراشه جفت اتوماتیک USB، یک شارژر هوشمند و سازگار با تمامی تجهیزات الکترونیکی است. علاوه بر شارژ تلفن های همراه و لپ تاپ، شما می توانید با استفاده از این شارژر، دستگاه های الکترونیکی قابل حمل مانند چراغ قوه و پاوربانک را نیز به راحتی شارژ کنید. توجه داشته باشید که سرعت شارژ دستگاه ها با توجه به شرایط مختلفی مانند نوع دستگاه، شرایط شارژ و سایر عوامل فرق دارد. بعلاوه، این محصول تنها در هنگام شارژ گوشی های هوشمند شیائومی به توان میانه یا بالا می رسد و شارژ سایر گوشی ها را با توان کمتری انجام می دهد. ابعاد شارژر فندکی 100W فست شارژ 1A1C شیائومی 75.15 در 33.3 در 33.3 میلی متر است و در بسته بندی همراه محصول یک کابل شارژ USB-C به USB-C به کاربران تقدیم می گردد.

داک شارژر بی سیم شیائومی مدل WPC02ZM

شیائومی مدل های مختلفی از شارژرهای بی سیم را روانه بازار نموده که مدل WPC02ZM یکی از مالی ترین ها در بازار به شمار می رود و ویژگی های بسیار خوبی نیز دارد. شارژر مغناطیسی بی سیم شیائومی 20 وات مدل WPC02ZM به طور هوشمند حدبیشتر سرعت شارژ گوشی شما را شناسایی نموده و از آن می توان برای شارژ کردن همه دستگاه های هوشمندی که از فناوری شارژ QI پشتیبانی می نمایند، استفاده کرد. این شارژر بی سیم مجهز به محافظ ایمنی است که خیال کاربران را از این بابت راحت می نماید. شیائومی Mi 20W دارای حدبیشتر توان خروجی 20 وات است که یک گوشی هوشمند را در یک چشم به هم زدن آماده استفاده می نماید و بعلاوه با با شارژر 5 ولتی معمولی سازگار است.

یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این داک شارژ شیائومی بهره گیری از یک سیستم خنک نماینده کارآمد است که تأثیر مثبتی بر کار و ایمنی روند شارژ دارد و به باتری دستگاه هوشمند شما هیچ آسیبی نمی رساند. این شارژر شیائومی دارای طراحی شیک و مینیمالیستی است، پایه گرد و قسمت زیرین سیلیکونی چسبندگی را به سطح افزایش می دهد. بنابراین گوشی شما در هنگام شارژر شدن سر نمی خورد. بعلاوه یک سیستم پشتیبانی روی این محصول وجود دارد که به شما امکان می دهد گوشی هوشمندتان را به صورت افقی یا عمودی در زاویه دلخواه خود قرار دهید. اگر در پی خرید برترین شارژر مقرون به صرفه قیمت بی سیم گوشی شیائومی هستید، این محصول را از دست ندهید.

شارژر شیائومی مدل MDY-12-EH به همراه کابل تبدیل USB-C

اگر از کاربران محصولات شیائومی هستید، شارژر شیائومی مدل MDY-12-EH انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود تا با ایمنی بالایی آن ها و دستگاه های دیگر را نیز شارژ کنید. این شارژر موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع می تواند یک گزینه ی بسیار ایده آل برای شارژ کردن گوشی موبایل شما باشد. این محصول از حدبیشتر سرعت شارژ 67 واتی پشتیبانی می نماید و مجهز به یک درگاه شارژ از نوع USB است. این محصول شیائومی حدود 92 گرم وزن دارد و برای حمل و نقل نیز می توانید روی آن حساب باز کنید. بدنه این شارژر از پلاستیک بادوام فراوری شده که مقاومت خوبی در برابر حوادث احتمالی از خود نشان می دهد. ولتاژ ورودی در این شارژر 220 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 20 ولت است. به همراه این محصول، یک کابل شارژ باکیفیت و بادوام نیز به شما تقدیم می گردد تا احتیاجی به خرید کابل به صورت جداگانه نداشته باشید.

شارژر فندکی شیائومی مدل CC02CZM

شارژر فندکی شیائومی مدل CC02CZM یکی از محصولات متنوع شرکت شیائومی در زمینه شارژ دستگاه های همراه است. این شارژر با طراحی کوچک و جمع و جور، امکان شارژ دستگاه های همراه را در خود دارد. این شارژر دارای یک درگاه USB-A و یک درگاه USB-C است که به شما اجازه می دهد تا دستگاه هایی با این دو نوع پورت را به راحتی شارژ کنید. با وجود اینکه شارژر فندکی شیائومی مدل CC02CZM بسیار کوچک و جمع و جور است، اما با حدبیشتر توان خروجی 20 وات دستگاه های هوشمند شما را شارژ می نماید.

بعلاوه، با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0، شما می توانید دستگاه های خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید. شارژر فندکی شیائومی مدل CC02CZM از یک سیستم حفاظتی نیز بهره می برد. این شارژر با داشتن ویژگی هایی نظیر محافظت از دستگاه شما در برابر برق گرفتگی، شارژ اضافی و دمای بالا، امنیت شارژ ایمن و بدون مشکل دستگاه های شما را در خودرو تضمین می نماید. CC02CZM، اگرچه برترین شارژر فندکی گوشی شیائومی در بازار نیست، اما شما را از انتخابتان راضی خواهد نمود.

شارژر دیواری شیائومی مدل TRAVEL-33W به همراه کابل تبدیل USB-C

اگر در پی خرید برترین شارژر دیواری 33 وات گوشی شیائومی در بازار هستید، از انتخاب مدل TRAVEL-33W به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این شارژر مجهز به تکنولوژی Quick Charge 3.0 است و می تواند گوشی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ کند. این شارژر از گوشی های پرچم دار شیائومی چون مدل های پوکو، بلک شارک و سایر گوشی ها با سرعت شارژ بالا پشتیبانی می نماید و بعلاوه قابلیت شارژ انواع تبلت ها را نیز دارد. به همراه این محصول باکیفیت یک عدد کابل شارژ USB-C یک متری به شما تقدیم می گردد که قابلیت توربو شارژ را دارا بوده و از این کابل می توانید برای اتصال گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ و انتقال عکس و فیلم و دیتاهای مختلف با سرعت بالا به گوشی یا کامپیوتر هم استفاده کنید.

منبع: وبلاگ کاتالوگ

راهنمای خرید برترین شارژ برای گوشی های شیائومی؛ مدل های کاربرپسند و مجذوب نماینده

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین شارژر گوشی شیائومی؛ گزینه های عالی برای شارژ مطمئن و سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین شارژر گوشی شیائومی؛ گزینه های عالی برای شارژ مطمئن و سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید