زمان انتقاد از تیم ملی نیست، مردم نمی پذیرند در آسیا قهرمان نشویم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ تیم ملی والیبال ایران از روز یکشنبه رقابت های خود را در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد کرد. ملی پوشان روز یکشنبه در نخستین بازی مقابل تیم ملی هنگ کنگ صف آرایی خواهند کرد.

زمان انتقاد از تیم ملی نیست، مردم نمی پذیرند در آسیا قهرمان نشویم

ناصر شهنازی در گفتگو با وبلاگ کاتالوگ درباره رقابت های تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اتفاقاتی پس از المپیک در والیبال ایران رخ داد، باید ببینیم و صبر کنیم تا عملکرد تیم ملی در مسابقات را ببینیم و سپس قضاوت کنیم. نقدهای به نوع گزینش های انتخابی داشتم اما کسی در این زمینه صحبتی را مطرح نکرد و شاید بهتر باشد در این مقطع سکوت کنیم چراکه یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی والیبال را برعهده گرفته و برخی ترجیح دادند مقابل نقدها سکوت داشته باشند.

وی تاکید کرد: این که چرا یک مربی باید هدایت دو تیم ملی را برعهده داشته باشد یکی از نقدها بود و به نظرم اصولی نبود. البته توجیهاتی مطرح شد که به هیچ نام قابل پذیرش نیستند، از دیدگاه من یک مربی نباید هدایت دو تیم ملی را برعهده داشته باشد. ممکن است پس از کسب نتایج توجیهاتی مطرح شود این که در رده جوانان نمی توان ثبات داشت و همیشه قهرمان بود که این ها توجیه است و غیر قابل پذیرش. حتی در نحوه انتخاب بازیکنان هم نقدهای وارد بود. 80 درصد تیم خوب است اما 20 درصد به جای مانده از بازیکنان در دل لیگی انتخاب شدند که شایستگی آن را نداشتند. کسی هم به این موضوع ها نپرداخت چراکه سرمربی ایرانی است ما هم احترام می گذاریم و منتظر می مانیم تا مسابقات به سرانجام برسد.

کارشناس والیبال ادامه داد: در مرحله گروهی فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید، شاید مقابل تیم پاکستان کمی شرایط متفاوت باشد چراکه رحمان محمدی راد یکی از مربیان خوب ایرانی هدایت این تیم را برعهده دارد و ممکن است آنالیز خوبی انجام دهد اما بعید می دانم اتفاق خاصی رخ دهد. در مراحل بعدی شاید کار کمی سخت تر شود. از نظر روانی خیال دو تیم ایران و ژاپن راحت است چرا که از حالا سهمیه مسابقات جهانی را بدست آوردند اما مردم ما نمی پذیرند تیم ملی در آسیا قهرمان نشود.

شهنازی گفت: پس از آمدن ولاسکو سال هاست که والیبال ایران در آسیا حرف نخست را می زند. هم از نظر کیفیت بازیکنان و هم از نظر کیفیت والیبال شرایط خوبی داریم و عدم قهرمانی یک افت محسوب می شود. تیم ملی ژاپن هم دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. تیم های کره، استرالیا و چین هم این مسابقات برایشان اهمیت دارد و آماده هستند در رقابت ها حاضر شوند. بنابراین باید تمرینات خوبی را پشت سر می گذاشتیم تا در این رقابت ها نتیجه کسب کنیم.

شهنازی در سرانجام گفت: به هرحال سرمربی تیم ملی بازیکنان را انتخاب کرده است و باید به آن احترام گذاشت. فعلا نمی توان نقدی انجام داد اما درنهایت این سرمربی است که باید جوابگوی نتایج به دست آمده باشد. امیدوارم با این تیم در آسیا نام قهرمانی را کسب کنیم، برای تمام تیم های ملی والیبال در رده های سنی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان انتقاد از تیم ملی نیست، مردم نمی پذیرند در آسیا قهرمان نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتقاد از تیم ملی نیست، مردم نمی پذیرند در آسیا قهرمان نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید