زیباترین جاذبه های طبیعی روسیه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، جاذبه های طبیعی روسیه

روسیه کشوری باشکوه با جاذبه های طبیعی زیباست که نام خیلی از آن ها را حتی تاحالا نشنیده اید، خیلی از شما احتمالا جاذبه های مسکو و سن پترزبرگ را می شناسید اما مطمئنم بیشتر شما زیاد با گوهرهای طبیعی روسیه آشنا نیستید، خب روسیه وسعتش خیلی زیاده و حتما می گردد در این کشور جاهای طبیعی خیلی زیبایی پیدا کرد امروز خبرنگاران می خواهد درباره جاذبه های طبیعی روسیه حرف بزند، ما را همراهی کنید.

زیباترین جاذبه های طبیعی روسیه

آبشار اگوراسکای، سرزمین کراسنودار

آبشار اگوراسکای یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی نزدیک سوچی در سرمین کراسنودار است، این آبشار ارتفاع چندانی ندارد اما در بین آبشارهایی که در آنجا هستند با طول 23 متر از همه بلندتر است، اگر می خواهید برای چند ساعتی از هیاهوی شهری فاصله بگیرید و از طبیعتی زیبا لذت ببرید می توانید به تماشا این آبشار بروید و در آنجا صدای طبیعت را با تمام وجود حس کنید.

کوه آی پتری، کریمه

آی پتری یکی از نمادهای شبه جزیره کریمه و مهمترین جاذبه این منطقه است این کوه با ارتفاع 1234 متردر بالای شهر آلوپکا واقع شده است، وقتی به شهر کریمه بروید یکی از هیجان انگیزترین تجربه هایی که می توانید داشته باشید تله کابین سوار شدن تا بالای این کوه است. از بالای قله منظره باشکوهی از سواحل جنوبی کریمه و دریای سیاه خواهید داشت.

کوه آلتای، جمهموری آلتای

آلتای یکی از زیباترین نواحی روسیه است، هر سال هزاران گردشگر از سراسر دنیا به کوه های آلتای می فرایند، این محل به خاطر تفریحات هیجان انگیزی مثل قایق سواری، صخره نوردی، اسب سواری و … یکی از محبوب ترین جاهاست، برترین جای کوه آلتای روخانه آلتون، یخچال اکترو، کوه بلوها (بلندترین کوه سیبری) است.

صخره ستونی آمور، سرزمین خاباروفسک

صخره ستونی آمور یکی از شگفتی های سرزمین خاباروفسک است که در منطقه تایگا در 134 کیلومتری شهر واقع شده است، ارتفاع این ستون 12 تا 70 متر است و دانشمندان حدس می زند که در نتیجه فوران آتشفشانی در 170 میلیون سال قبل تشکیل شده است، گردشگرانی که به تماشا این صخره های زیبا می فرایند از تماشا این منظره فراموش نشدتی، هوای پاک تایگا و آب شفاف و زلال رودخانه آمور لذت می برند.

خلیج آواچا، کامچاتکا

خلیج آواچا با 24 کیلومتر طول، 3.2 کیلومتر عرض و 26 متر عمق یکی از بزرگ ترین خلیج های دنیا است، این خلیج پایگاه اصلی ناوگان روسیه هم هست.

دریاچه بایکال، ایرکوتسک

مطمئنم که بیشتر شما درباره دریاچه بایکال چیزهایی شنیدید به همین دلیل است که این دریاچه یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی روسیه است، بایکال عمیق ترین و بزرگ ترین دریاچه آب شیرین در دنیا است و شامل 20 درصد آب شیرین یخ نزده در دنیا هم می باشد.

بیابان چارا، سرمین زابایکالسکی

بیابان چارا از منحصربفردترین پدیده های طبیعت است، چارا بیابانی است که در وسط سیبری واقع شده است. با 4.8 کیلومتر عرض و 9.6 کیلومتر طول مقدار بسیار کوچکی دارد، دور این بیابان را کوه های تایگا و مرداب های اطراف احاطه نموده اند.

کوه البروس، قفقاز

کوه البروس با ارتفاع 5642 متر بلندترین قله در روسیه و اروپا است اگر در اسکی و اسنو بورد مهارت دارید حتما به دامنه های جنوبی کوه البروس بروید و در پیست اسکی معروف آن اسکی کنید.

منبع: russianblogger.me

منبع: الی گشت

به "زیباترین جاذبه های طبیعی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جاذبه های طبیعی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید