ساترا فیلم و سریال عیدی می دهد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، ساترا در نوروز 1401، تعدادی از فیلم و سریال های پرمخاطب شامل 98 قسمت در ژانرهای مختلف را در اختیار رسانه های دارای مجوز از این سازمان قرار می دهد.

ساترا فیلم و سریال عیدی می دهد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از روابط عمومی ساترا؛ سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، به منظور حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر در عرضه محتوای مناسب برای خانواده ها، در نوروز 1401، تعدادی فیلم و سریال شامل 98 قسمت در ژانرهای مختلف، برگرفته از آثار تولیدی شبکه های صدا وسیما، به روزترین فیلم های سینما و برنامه های اختصاصی تلوبیون را در اختیار رسانه های دارای مجوز از ساترا قرار می دهد.

فیلم های سینمایی ایرانی یدو، تک تیرانداز و منصور، دو سریال ایرانی زیرخاکی 1 و پایتخت4، فیلم های سینمایی خارجی ایتاکا و من چه کسی هستم و دو سریال ژانر کودک بچه رئیس(فصل3) و بچه محل(فصل1) اسامی این فیلم و سریال ها هستند که در اختیار رسانه های صوت و تصویر فراگیر قرار می گیرند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس satra.ir علاوه بر اطلاعات آثار، اسامی رسانه های صوت و تصویر فراگیر شرکت نماینده در این طرح را نیز مشاهده نمایند.

ارائه این بسته های محتوایی در مناسبت های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساترا فیلم و سریال عیدی می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساترا فیلم و سریال عیدی می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید