ساخت پروژه نیمه تمام کتابخانه استاندارد اسدآباد سرعت گرفت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/همدان مدیر اداره کتابخانه های عمومی اسدآباد از سرعت گرفتن عملیات اجرایی پروژه نیمه تکمیل کتابخانه استاندارد این شهرستان پس از 9 سال وقفه اطلاع داد.

ساخت پروژه نیمه تمام کتابخانه استاندارد اسدآباد سرعت گرفت

مهدی مرادیان تمجید در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ اظهار کرد: ساخت و احداث مجدد پروژه نیمه تکمیل کتابخانه استاندارد اسدآباد در سرانجام تیرماه امسال شروع شد و طی این مدت با خروج این پروژه مهم کتابخوانی شهرستان از رکود در حال حاضر این طرح از 10 درصد به 30 درصد پیشرفت فیزیکی ارتقا داشته است.

وی مقدار اعتبار هزینه شده برای این طرح را سه میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: اتمام این طرح به اعتباری افزون بر 12 میلیارد تومان احتیاج خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سرانه کتابخوانی این شهرستان به ازاء هر صد نفر یک متر و 55 سانت توضیح داد: تکمیل پروژه کتابخانه استاندارد از نقش موثری در ارتقا سرانه کتابخوانی شهرستان برخوردار خواهد بود

ضمن اینکه در حال حاضر شهر اسدآباد با دارا بودن 60 هزار نفر جمعیت و چهار دانشگاه و چند هزار دانشجو تنها دارای یک کتابخانه بوده که این کتابخانه به تنهایی جوابگوی شهرستان نیست .

نیمه تعطیل بودن کتابخانه های عمومی اسدآباد در ایام نوروز

مرادیان تمجید در ادامه از نیمه تعطیل بودن کتابخانه های عمومی این شهرستان در ایام نوروز اطلاع داد و توضیح داد: از ششم فرودین فعالیت کتابخانه های عمومی این شهرستان شروع و تا 14 فرودین به صورت نیمه تعطیل از ساعت 8.30 دقیقه صبح تا 14 بعدازظهر دارای فعالیت خواهند بود.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد یکی از طرح های 9 سال پیش با مجری گری اداره کل راه و شهرسازی بوده که با پیشرفت 10 درصدی طی چند سال اخیر همچنان نیمه کاره باقی بود و برای تسریع در فرایند این طرح با پیگیری های صورت گرفته طرح فوق در سال گذشته از راه و شهرسازی به کتابخانه های عمومی استان واگذار و با شروع عملیات اجرایی مجدد طرح این پروژه از تیرماه گذشته درصد پیشرفت فیزیکی طرح از 10 به 30 درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ساخت پروژه نیمه تمام کتابخانه استاندارد اسدآباد سرعت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت پروژه نیمه تمام کتابخانه استاندارد اسدآباد سرعت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید