سامانه نو بارشی وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران : سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور اطلاع داد و خاطرنشان کرد: از امروز تا آدینه در بعضی استان ها، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس برف و باران می بارد.

سامانه نو بارشی وارد ایران شد

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز برای استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خلیج فارس و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی در استان های لرستان و خوزستان و چهارشنبه ضمن تشدید بارش ها در منطقه ها مذکور برای استان های کرمان و هرمزگان بارش برف و باران و در منطقه ها مستعد رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش بینی شده است.

طی امروز و فردا در بعضی منطقه ها استان های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش پراکنده روی می دهد.پنجشنبه برای استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، جنوب و غرب یزد، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس ابرناکی، بارش برف و باران، گاهی وزش باد و در منطقه ها مستعد رعدوبرق و برای ارتفاعات و دامنه های زاگرس جنوبی و زاگرس مرکزی، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده روی می دهد.

روز آدینه در کرمان، شرق فارس، هرمزگان، ارتفاعات سیستان و بلوچستان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس بارش پراکنده روی می دهد. شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در بعضی منطقه ها شمال غرب و ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده برف پش بینی شده است.

از امروز تا روز آدینه دریای عمان، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس و شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است. تا آخر هفته نیز انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای پُرجمعیت و صنعتی ادامه دارد.

منبع: توریسم آنلاین

به "سامانه نو بارشی وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه نو بارشی وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید