ستاره نامدار پرسپولیس باید خط بخورد؛ خوشحالی مدیران باشگاه از این تصمیم یحیی!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شیخ دیاباته اگرچه در بازی با ملوان کمترین شانس را برای بازی کردن داشت اما در فهرست این بازی قرار نگرفت.

ستاره نامدار پرسپولیس باید خط بخورد؛ خوشحالی مدیران باشگاه از این تصمیم یحیی!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ دوران حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس تقریبا تمام شده است و یحیی گل محمدی دیگر روی او به عنوان بازیکن حتی معمولی هم حساب نمی نماید. از این جهت که هر وقت تیمش به شیخ احتیاج داشت او دچار مصدومیت شد.

با توجه به این قضیه مهاجم مالیایی قبل از بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان خودش را به تمرینات گروهی رساند اما این موضوع چندان برای یحیی اهمیتی نداشت و به این خاطر در بازی با سپاهان او را به میدان نفرستاد و در مقابل مس رفسنجان در دقایقی کوتاه بازی داد. جالب اینکه شیخ اگرچه در بازی با ملوان کمترین شانس را برای بازی کردن داشت اما در فهرست این بازی قرار نگرفت. در این مورد با خبر شدیم او در تمرین روز قبل از بازی احساس درد می نماید و نمی تواند به تمرین ادامه دهد.

از این رو با نظر کادرفنی به کادر پزشکی سپرده می گردد تا وضعیتش مورد آنالیز گردد. احتمالا شیخ دوباره باید ام آرآی بگیرد تا وضعیتش به طور دقیق معین گردد. ناگفته نماند باشگاه پرسپولیس از اینکه شیخ دیاباته به میدان نرود حداقل از نظر مالی سود می نماید چون در قرارداد این بازیکن افزایش رقم قرارداد به تعداد بازی های او هم بستگی دارد. حتی اگر شیخ سالم باشد و در ترکیب اصلی هم قرار نگیرد این مساله هم در دستمزدش تاثیرگذار خواهد بود. از این رو با اوضاعی که شیخ دارد تا آخر فصل هم برای پرسپولیس به میدان نرود، شاید برای این تیم بهتر باشد. به هر حال با حضور مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، محمد عمری و لئاندرو پریرا دست یحیی در خط حمله حسابی باز است. البته در این میان عمری هم در بازی با ملوان مجددا مصدومیتش تشدید شد که این هفته را باید فیزیوتراپی کند. البته مشکل او آنقدر حاد نیست که نگران کننده باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره نامدار پرسپولیس باید خط بخورد؛ خوشحالی مدیران باشگاه از این تصمیم یحیی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره نامدار پرسپولیس باید خط بخورد؛ خوشحالی مدیران باشگاه از این تصمیم یحیی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید