سری گلکسی S24 هم احتمالا بدون تراشه اگزینوس عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، همانطور که احتمالا می دانید، سامسونگ به طور گسترده رویکرد خود را در قبال تراشه های پرچم دار اگزینوس تغییر داده و به همین دلیل در حال آماده سازی معماری نو برای هسته ای پردازشی این چیپست ها است. با این حال البته خبرهایی به گوش می رسد که این شرکت در حال ساخت یک تراشه با هسته های مبتنی بر معماری ARM است. اما حتی اگر این تراشه نهایی گردد، به نظر می رسد گوشی های سری گلکسی S24 از آن بهره مند نخواهند شد.

سری گلکسی S24 هم احتمالا بدون تراشه اگزینوس عرضه می گردد

بر اساس اعلام یکی از افشاگران فعال در توییتر، سامسونگ برای هیچکدام از مدل های سری گلکسی S24 از چیپست اگزینوس استفاده نخواهد کرد و این گوشی ها در تمام بازارها با تراشه اسنپدراگون به دست کاربران می رسند. بنابراین ظاهرا سامسونگ میخواهد همان رویکرد استفاده شده برای سری S23 را برای سری S24 تکرار کند.

بر اساس گزارش های تازه، اسنپدراگون 8 نسل 3 از یک هسته قدرتمند Cortex-X4 با سرعت حداکثر 3.75 گیگاهرتز، 5 هسته Cortex-A720 با سرعت 3.0 گیگاهرتز و 2 هسته Cortex-A520 با سرعت 2.0 گیگاهرتز بهره می برد. باید خاطرنشان کنیم اگرچه تمام مدل های سری S23 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می نمایند، ولی سامسونگ با همکاری کوالکام پیروز شده نسخه خاصی از این تراشه را فراوری کند که نسبت به مدل معمولی سرعت بیشتری ارائه می نماید.

در هر صورت با توجه به اینکه سری S24 حدود یک سال دیگر معرفی خواهند شد، تا آن موقع گزارش های زیادی در خصوص تراشه موجود در آن ها منتشر می گردد و در نهایت باید ببینیم که آیا بالاخره این گوشی ها هم بدون تراشه اگزینوس به دست کاربران می رسند یا نه.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

39,000,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

7,099,000

تومان

خرید گوشی از وبلاگ کاتالوگ

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری گلکسی S24 هم احتمالا بدون تراشه اگزینوس عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی S24 هم احتمالا بدون تراشه اگزینوس عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید