صندوق نوآوری همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان را 23 مهر برگزار می کند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران 23 مهر ماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

صندوق نوآوری همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان را 23 مهر برگزار می کند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ کاتالوگ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی؛ همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران، هم زمان با روز جهانی استاندارد، روز چهارشنبه 23 مهر ماه جاری به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می شود.

محور های این همایش مجازی که با حضور مقامات دو سازمان، متخصصان سازمان ملی استاندارد ایران، کارگزاران صندوق نوآوری و شکوفایی و مشاوران حوزه های مختلف برگزار می شود، شامل ابلاغ پیام سازمان ملی استاندارد ویژه شرکت های دانش بنیان، فرآیند ارزیابی انطباق کالا های دانش بنیان، فرآیند تدوین استاندارد های جدید، نقش و مزایای سیستم های مدیریتی در شرکت های دانش بنیان، فرآیند اخذ گواهینامه های محصول، آشنایی با خدمت نیازسنجی مجوز ها و تاییدیه های ملی و بین المللی، فرآیند استاندارد و آزمایشگاه ها و مشاوره با متخصصان حوزه های مختلف استاندارد (سیستم های مدیریتی، گواهی انطباق، گواهی محصول و استاندارد های ملی) است.

حضور در همایش، پس از ثبت نام رایگان است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به آدرس https://forms.inif.ir/standard مراجعه کنند.

گفتنی است؛ شعار روز جهانی استاندارد در سال 2020، حفاظت از زمین با استانداردها است و شرکت های دانش بنیان می توانند در این روز سوالات و مسائل خود را در حوزه های مختلف استاندارد با مشاوران متخصص این حوزه مطرح کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صندوق نوآوری همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان را 23 مهر برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق نوآوری همایش تبیین نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان را 23 مهر برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید