عذرخواهی رئیس اینستاگرام به دلیل پاک شدن استوری های روز قدس

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مشکل اخیر اینستاگرام در قبل از روز قدس باعث پاک شدن استوری های اینستاگرام شد.

عذرخواهی رئیس اینستاگرام به دلیل پاک شدن استوری های روز قدس

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، به نقل از ورج، در روز پنجشنبه و قبل از روز قدس و زمانی که همه در حال روشنگری علیه ستمگران و حمایت از مظلومین بودند اینستاگرام به صورت عجیبی با مشکل روبرو شد. آدام ماسری رئیس اینستاگرام، در قالب توئیتی، در خصوص اشکالی که در این شبکه اجتماعی به وجود آمده و باعث پاک شدن استوری های کاربران شده، عذرخواهی کرد.

حذف استوری های اینستاگرام مرتبط با محتوا

البته گفته شده که بیشترین ضرر و ناخوشایندی را فعالانی که سعی در افزایش آگاهی در خصوص مفقود شدن زنان بومی داشتند، متحمل شده اند. با این حال، طبق اعلام اینستاگرام، این اشکال بر روی استوری ها، بایگانی ها و نکات برجسته کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا تأثیر گذاشته است.

شایان ذکر است که گفته های ماسری و اینستاگرام در خصوص حذف ها می گوید که داستان ها به دلیل هر چیز مرتبط با محتوا حذف نشده اند.

گذشته از این موضوع، چندی پیش مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، اعلام نمود که تعداد زیادی از ویژگی ها برای اینستاگرام در حال آماده سازی هستند تا به سازندگان محتوا یاری کند که درآمد بیشتری از محتوای خود کسب نمایند. این ویژگی های جدید شامل بازاری است که به نشان های تجاری یاری می نمایند تا با انتشار محتوای مفید و مرتبط بتوانند مشتریان حوزه کاری خود را راحت تر به سمت صفحات مربوطه راهنمایی نمایند.

شایان ذکر است که اینستاگرام استیکر جدیدی را به استوری ها اضافه خواهد نمود، که به کاربران انگلیسی زبان اجازه می دهد کپشن های فراوری شده اتوماتیک را به فیلم های خود اضافه نمایند. این شرکت در توئیتر اعلام نمود که این ویژگی به Reels نیز اضافه خواهد شد و اینکه میخواهد تا آن را آماده زبان های بیشتری کند و در کشور های دیگری هم در دسترس قرار دهد.

منبع: عصر ایران

به "عذرخواهی رئیس اینستاگرام به دلیل پاک شدن استوری های روز قدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رئیس اینستاگرام به دلیل پاک شدن استوری های روز قدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید