عکس، ساپینتو در آستانه امضای قرارداد با تیم اروپایی ، انتخاب غیرمنتظره سرمربی استقلال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، امروز فرصت ساپینتو برای پاسخ نهایی به استقلال به اتمام می رسد اما این مربی پرتغالی گویا یک پیشنهاد تازه دیگر هم دارد.

عکس، ساپینتو در آستانه امضای قرارداد با تیم اروپایی ، انتخاب غیرمنتظره سرمربی استقلال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ رسانه kerkida.net اطلاع داد ریکاردو ساپینتو در آستانه امضای قرارداد با باشگاه آپوئل نیکوزیا قبرس قرار گرفته است. این رسانه با اشاره به این مساله که

تکلیف کادر فنی آپوئل تا چند ساعت دیگر معین خواهد شد و ساپینتو امروز چهارشنبه در کشور قبرس حضور پیدا می نماید نوشت: دو مربی پرتغالی سال جاری در این باشگاه با یکدیگر کار خواهند کرد. قرار است نونو مورایس پرتغالی که اتفاقا سابقه بازی در تیم آپوئل را دارد و چند سال در آموزشگاه این باشگاه فعالیت نموده به عنوان دستیار ساپینتو در این تیم مشغول به فعالیت گردد.

ساپینتو 50 ساله سال جاری در باشگاه استقلال ایران کار می کرد. تیم او در حالی که به فینال جام حذفی رسیده بود نیز راه یافت، در جایگاه سوم نزدیک به قله ایستاد.رسانه فوق در این مطلب به سوابق ساپینتو در باشگاه هایی پیشین این مربی اشاره نمود و مدعی شد این مربی در تمرینات و بازی ها انگیزه بسیار زیادی دارد و به بازیکنانش یاری می نماید که دائما در حال پیشرفت باشند.

این وب سایت با اشاره به حرکت طرفداران استقلال در بازی با نساجی و ایجاد طرح موزائیکی اظهار داشت حرکت تماشاگران استقلال نشان می دهد آنها از این مربی در طول فصل راضی بوده اند.باشگاه آپول قبرس همان باشگاهی است که رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی در فصل 2018-2019 در آن به میدان رفت.

حجت کریمی در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر اظهار داشت قرار است این مربی تا انتها هفته به باشگاه استقلال بابت ادامه و یا عدم همکاری خبر بدهد که حالا رسانه های کشور قبرس خبر از حضور این مربی در آپوئل دادند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، ساپینتو در آستانه امضای قرارداد با تیم اروپایی ، انتخاب غیرمنتظره سرمربی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، ساپینتو در آستانه امضای قرارداد با تیم اروپایی ، انتخاب غیرمنتظره سرمربی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید