عکس های لاکهیدمارتین X، 59 منتشر شد؛ سریع ترین هواپیما بر روی زمین!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، آخرین عکس های لاکهید مارتین از هواپیمای آزمایشی X-59 Quiet Supersonic Technology یا QueSST که به وسیله شرکت Skunk Works برای ناسا ساخته شده است، برترین نمای تا به امروز ثبت شده از سیستم دید رو به جلو رادیکال آن را ارائه دهد.

عکس های لاکهیدمارتین X، 59 منتشر شد؛ سریع ترین هواپیما بر روی زمین!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کاتالوگ، در نهایت، برنامه ریزی شده است که X-59 به سرعت های مافوق صوت بر روی زمین دست یابد. این امر می تواند تنظیم کننده قوانین در ایالات متحده و بین الملل را متقاعد کند که قوانین حاکم بر هوانوردی تجاری مافوق صوت را تغییر دهند.

نماهای جلویی تازه جت واقعاً این واقعیت را نشان می دهد که خلبان هیچ وسیله ای برای نگاه کردن به دنیای خارج، حداقل در بخش جلو، ندارد.

همه این ها بخشی از طراحی کلی است که به طور خاص برای غلبه بر موانعی که بر سر راه پرواز تجاری مافوق صوت بر فراز زمین بوده اند. خلبان X-59 با چنین پوزه بلندی در جلوی خود، در عوض به سیستم دید خارجی (XVS) و مجموعه ای از دوربین های با وضوح بالا رو به جلو متکی است. یک دیافراگم برای دوربین 4K مورد استفاده در XVS در این عکس های تازه دیده می گردد که در بالای دماغه، قرار گرفته است.

لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس تازهی را در توییتر منتشر نموده است و شرح داده است که این هواپیما برای آزمایش های بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار می رفت X-59 قبل از خاتمه سال 2022 پرواز کند.

پس از آزمایش های اولیه پرواز، آزمایش نویز بسیار مهم شروع می گردد و به مجموعه ای از مأموریت های برنامه ریزی شده ختم می گردد که به آنالیز نحوه واکنش جوامع به صدای هواپیما هنگام عبور از بالای سر می پردازد.

بیشتر بخوانید:

عکس | یک کهکشان، دو نما؛ تصویری که هابل و جیمزوب ثبت نموده اند

هوش مصنوعی قدرتمندترین مولکول ضدپیری را پیدا کرد!

منبع: THE DRIVE

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس های لاکهیدمارتین X، 59 منتشر شد؛ سریع ترین هواپیما بر روی زمین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های لاکهیدمارتین X، 59 منتشر شد؛ سریع ترین هواپیما بر روی زمین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید