فن خال: ماموریت من در هلند به خاتمه رسید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، شکست تیم ملی هلند در ضربات پنالتی نه تنها موجب حذف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 فوتبال شد بلکه پایانی بر ماموریت لوئیس فن خال در جمع لاله های نارنجی فوتبال اروپا بود. هلند شب گذشته در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر سه مغلوب آرژانتین شد.

فن خال: ماموریت من در هلند به خاتمه رسید

لوئیس فن خال در نشست خبری بعد از این ملاقات با تایید جدایی خود از تیم ملی هلند گفت: ماموریت من در تیم ملی به انتها رسیده است. 20 بازی با هلند به میدان رفتم و هیچ شکستی هم نداشتم. اگر باور ندارید در گوگل نتایج تیم من را سرچ کنید.

فن خال ادامه داد: در این 20 بازی از بازیکنان جوان استفاده کردم تا آنان برای آینده تجربه خوبی کسب نمایند البته شکست برابر آرژانتین در ضربات پنالتی بسیار ناراحت نماینده بود. تیمی که دو ضربه نخست پنالتی را از دست می دهد هیچ وقت پیروز نخواهد شد.

وی با اشاره به گل دوم آرژانتین گفت: به نظر من پنالتی در جریان بازی اصلا درست نبود. دوست دارم بار دیگر صحنه آن خطا را ببینم. آرژانتین در نیمه دوم بازی وقت زیادی را تلف کرد، اما ما توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند این را هم گفت: به نظرم داوری صحنه های مشکوک داشت، اما به خاطر اشتباهات داوری ما بازنده نشدیم.

منبع: فرارو

به "فن خال: ماموریت من در هلند به خاتمه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن خال: ماموریت من در هلند به خاتمه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید