ناظم الشریعه: کوشش می کنیم برترین نتایج را در جام جهانی فوتسال کسب کنیم، طیبی تمرینات انفرادی را شروع نموده است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد تیم های هم گروه کشورمان در مسابقات جام جهانی لیتوانی توضیحاتی را اعلام کرد.

ناظم الشریعه: کوشش می کنیم برترین نتایج را در جام جهانی فوتسال کسب کنیم، طیبی تمرینات انفرادی را شروع نموده است

به گزارش خبرنگار ، محمد ناظم الشریعه، سرمربی کشورمان در مورد شرایط این تیم پیش از شروع مسابقات جام دنیای لیتوانی اظهار کرد: ما هجدهم شهریورماه راهی لیتوانی شدیم و تمرینات خودمان را انجام دادیم. امروز تمرینمان را در سالن برگزاری مسابقات انجام دادیم. شرایط تیم از نظر هتلی و امکاناتی کاملا خوب و تمام تمرکزمان روی بازی با صربستان است. همواره اولین بازی در هر رقابتی سخت ترین ملاقات و صربستان هم تیم بسیار خوبی است.

او در مورد آرژانتین دیگر هم گروه تیم ملی اعلام کرد: آرژانتین مدافع اسم قهرمانی جام دنیای است. آن ها یک نوع سبک نو را در آمریکای جنوبی به وجود آورده اند و بر عکس تیم های این منطقه که تهاجمی هستند، آن ها یک نوع بازی سخت را انجام می دهند و با همین تاکتیک هم قهرمان دوره قبلی مسابقات شدند.

او ادامه داد: آمریکا دیگر هم گروهی ما است و با آنالیز و آنالیز این تیم متوجه شدیم که آن ها از چند بازیکن چند ملیتی در ترکیب خود استفاده می نمایند. تیم های گروه هر کدام یک سبک خاص بازی می نمایند و کار در این گروه سخت است، اما تیم ملی فوتسال کشورمان یکی از تیم های عظیم فوتسال دنیا است و تمام تلاشمان را می کنیم تا برترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم. ما نسبت به امکانات تیم هایی همانند برزیل، اسپانیا و روسیه بسیار ضعیف تر، اما ما هم تیم ملی فوتسال ایران هستیم.

ناظم الشریعه درباره آخرین شرایط طیبی و اسماعیلی گفت: طیبی 2 جلسه تمرینات انفرادی خود را شروع نموده است و شرایطش رو به بهبود می رود. در صورت صعود به مراحل بعدی او می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد. اسماعیل پور هم مصدومیتی از ناحیه مچ پا برایش رخ داد و بعید است که بتواند در بازی امروز تیم را همراهی کند، اما مطمئنا در بازی مقابل آمریکا می تواند بازی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ناظم الشریعه: کوشش می کنیم برترین نتایج را در جام جهانی فوتسال کسب کنیم، طیبی تمرینات انفرادی را شروع نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: کوشش می کنیم برترین نتایج را در جام جهانی فوتسال کسب کنیم، طیبی تمرینات انفرادی را شروع نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید