شاگردان کولاکوویچ به دنبال تداوم صدرنشینی مقابل پرتغالی ها

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تیم های ملی والیبال ایران و پرتغال امروز آدینه در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان کولاکوویچ به دنبال تداوم صدرنشینی مقابل پرتغالی ها

به گزارش ، تیم های ملی والیبال ایران و پرتغال در دومین دیدار روز نخست رقابت های لیگ ملت های والیبال امروز آدینه در شهر اردبیل به مصاف یکدیگر می روند. تیم ملی والیبال کشورمان در حالی برای دیدار های این هفته آماده می گردد که شرایط فوق العاده ای را سپری می نماید. شاگردان کولاکوویچ در رقابت های سال جاری از 9 بازی به 8 برد رسیدند تا رکوردشان در این رقابت ها را ارتقا دهند.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته نخست که به میزبانی چین برگزار گردید مقابل ایتالیا، چین و آلمان به پیروزی رسید و در هفته دوم هم که در ژاپن برگزاری شد تیم های ملی والیبال آرژانتین و ژاپن را شکست داد و تنها یک باخت آن هم با نتیجه 3 - 2 مقابل برزیل را تجربه کرد تا آمار فوق العاده ای را ثبت کند. سرو قامتان ایرانی در هفته سوم که برای نخستین بار به میزبانی ارومیه برگزار گردید هم عملکرد خیره کننده ای داشت و روسیه، کانادا و لهستان را برد تا به 8 برد دست یابد. آن ها در دور نخست رقابت های لیگ ملت های والیبال تنها 6 بازی دیگر را پیشرو دارند که در صورت کسب 2 یا 3 برد در این 6 بازی صعودشان به دور نهایی قطعی می گردد.

والیبالیست های ایرانی همچنین هفته سوم را با صدرنشینی به خاتمه رساندند و با توجه به این که در هفته چهارم این رقابت ها هم میزبان هستند شانس زیادی برای موفقیت و کسب برد برای صعود به دور نهایی هستند. اردبیل که چندین بار میزبانی رقابت های مختلف والیبال را بر عهده داشته است حالا قرار است هفته چهارم لیگ ملت های والیبال را با حضور سه تیم استرالیا، پرتغال و فرانسه میزبانی کند. ملی پوشان کشورمان با توجه به امتیاز میزبانی شانس زیادی برای نهایی کردن صعودش به دور بعد دارد.

نکته جالب توجه اینجاست که در این هفته، حریفان تیم ملی والیبال حداقل با توجه به عملکردشان در رقابت های سال جاری به مراتب آسان تر از هفته گذشته هستند. پرتغال با 2 برد تیم سیزدهم جدول است و استرالیا هم تنها با یک برد در صندلی پانزدهم واقع شده است. فرانسه، اما کمی متفاوت است. آن ها همیشه از تیم های خوب والیبال هستند و در 9 بازی گذشته شان به 6 برد رسیده اند.

نخستین حریف ایران یعنی پرتغال اگر چه سابقه عنوان های اول تا سوم در اروپا را دارد، اما از تیم های قدرتمند والیبال محسوب نمی گردد و در این دوره هم عملکرد خوبی نداشته است با این حال وضعیت هیچ تیمی در رقابت های لیگ ملت های والیبال به سادگی قابل پیش بینی نیست و ممکن است در هر بازی هر نتیجه ای رقم بخورد.

تیم ملی والیبال کشورمان هم شرایط خوبی دارد. تعداد زیادی از شاگردان کولاکوویچ با توجه به عملکردشان در سه هفته گذشته در جمع برترین های این رقابت ها هستند و با توجه به صندلی و عملکرد خوب ملی پوشان انتظار می رود که شاهد یک بازی دیگر از والیبالیست های کشورمان این مرتبه مقابل پرتغال باشیم.

برنامه ادامه دیدار های تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت های والیبال به توضیح زیر است:

هفته چهارم به میزبانی ایران

  • آدینه 31 خرداد: ایران - پرتغال، ساعت 18:30
  • شنبه اول تیر: ایران - استرالیا، ساعت 18:30
  • یکشنبه دوم تیر: ایران - فرانسه، ساعت 18:30

هفته پنجم به میزبانی بلغارستان

  • آدینه 7 تیر: ایران - صربستان، ساعت 18:30
  • شنبه 8 تیر: ایران - بلغارستان، ساعت 22:10
  • یکشنبه 9 تیر: ایران - آمریکا، ساعت 18:30
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شاگردان کولاکوویچ به دنبال تداوم صدرنشینی مقابل پرتغالی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان کولاکوویچ به دنبال تداوم صدرنشینی مقابل پرتغالی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید