لاشه خودرو های فرسوده چقدر می ارزد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده، مقدار ارزش لاشه خودرو های فرسوده در سال 1402 را اعلام نمود.

لاشه خودرو های فرسوده چقدر می ارزد؟

به گزارش ایسنا، محمد حیدری پاشاکی، ضمن یادآوری روند اسقاط خودرو ها و تکمیل فرآیند مشارکت در طرح جایگزینی خودرو های فرسوده، اظهار کرد: برندگان طرح جایگزینی خودرو های فرسوده با مراجعه به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده به آدرس nnhk.ir می توانند فرآیند ثبت نام را انجام دهند. متقاضیان پس از این که در این سایت ثبت نام و مرکز اقساط مورد نظر خود را انتخاب کردند، همراه با خودروی فرسوده خود برای ارائه مدارک، تحویل و اسقاط خودرو به مرکز اسقاط مورد نظر مراجعه می نمایند.

مدیر اجرایی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده توضیح داد: همانطور که پیشتر نیز گفته شده است، مراکز اسقاط وظیفه دارند پس از اسقاط خودرو متقاضیان، ارزش لاشه خودرو را به حساب مالکان واریز نمایند؛ عدم واریز وجه لاشه خودرو به حساب مالک خودرو فرسوده به عنوان تخلف تلقی می گردد و مالکان می توانند شکایت خود را به وسیله سامانه 124 ثبت نمایند.

وی با بیان اینکه، ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده معین ارزش لاشه خودرو های فرسوده را به انجمن صنفی مراکز اسقاط واگذار نموده است؛ گفت: براساس جلسه های کارشناسی برگزار شده، تصمیم بر آن شده است که نیمی از ارزش لاشه برای مراکز اقساط و نیمی دیگر در اختیار صاحبان خودرو های فرسوده قرار گیرد؛ از این رو با کسر هزینه های اسقاط، حدود پنج تا هشت میلیون تومان بابت ارزش لاشه به مالکان پرداخت می گردد.

منبع: فرارو

به "لاشه خودرو های فرسوده چقدر می ارزد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاشه خودرو های فرسوده چقدر می ارزد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید