لپ تاپ نو ال جی با سه نمایشگر!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اخیرا ال جی پتنت جدیدی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، به ثبت رسانده است. به نظر می رسد این پتنت به وسیله ال جی در 8 ژوئن 2020 ارائه شده است و WIPO آن را در 24 دسامبر 2021 منتشر نموده است.

لپ تاپ نو ال جی با سه نمایشگر!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، این لپ تاپ دارای چند نمایشگر است، صفحه کلید آن بطور قابل توجهی کوچکتر از آنچه در لپ تاپ های قبلی دیده ایم، می باشد. دو صفحه نمایش در دو طرف کیبورد وجود دارد. این نمایشگر ها دارای قابلیت لمسی می باشند و می توانند چندین کار انجام دهند.

پتنت نو ال جی، یک لپ تاپ با پد های لمسی کاربردی در دو طرف صفحه کلید می باشد. پد های لمسی شامل یک صفحه کلید عددی و یک صفحه کاربردی می باشند که می توان صدا، روشنایی صفحه و ... را به وسیله آن ها تنظیم کرد. حروف، اعداد، و نماد های روی پد های لمسی کاربردی و خطوط شکسته، بخش هایی از کیبورد هستند که هیچ توضیحی در مورد آن ها داده نشده است.

تاچ پد های دو طرف کیبورد چند منظوره هستند. تاچ پد سمت راستی، می تواند به عنوان یک ترک پد (trackpad) عمل کند و بعلاوه به عنوان یک صفحه کلید عددی استفاده گردد، در حالی که از تاچ پد سمت چپ می توان برای تنظیماتی مانند تنظیم روشنایی و صدا و قابلیت های دیگر استفاده کرد. با این حال، ما انتظار داریم که عملکرد این صفحه نمایش های لمسی قابل تنظیم باشد و سبب بهره وری بیشتر بگردد.

در تصاویر منتشر شده این طور به نظر می رسد که بخش بزرگی از پنل پایه که صفحه کلید روی آن قرار گرفته است، خالی مانده است. ال جی می تواند از این قسمت برای کار های مختلفی استفاده کند. از جمله ادغام بلندگو های قدرتمند یا یک نمایشگر گسترده ثانویه و یا پشتیبانی از قلم برای هنرمندان و طراحان.

طبق تصاویر منتشر شده از این پتنت ها، ظاهرا لپ تاپ دارای یک لولای شیب دار است که شبیه به طراحی لولای ErgoLift ایسوس می باشد. این نوع لولا اجازه می دهد تا وقتی درب دستگاه را باز می کنید، قسمت پایین صفحه نمایشگر بالا بیاید و دریچه های پایه، فضای بیشتری برای تنفس پیدا می نمایند. این ویژگی نشان می دهد که احتمالا لپ تاپ ال جی دارای سخت افزار قدرتمندی خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "لپ تاپ نو ال جی با سه نمایشگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ نو ال جی با سه نمایشگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید