مخبر: بورس باید یکی از امن ترین بخش های سرمایه گذاری باشد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، محمد مخبر با بیان این سخنان در جلسه نهضت احیای واحد های مالی راه چاره امنیت بخشیدن به این بازار را مشارکت صندوق های بین المللی، فاینانس خارجی و استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست.

مخبر: بورس باید یکی از امن ترین بخش های سرمایه گذاری باشد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بعلاوه راه اندازی نهضت احیای واحد های فراوریی و اقتصادی، مسئله دیگری بود که در این جلسه پیرامون آن صحبت شد.

سید امیر حسین مدنی نماینده معاون اول رییس جمهور در راه اندازی و عملیاتی کردن نهضت احیای واحد های اقتصادی گزارشی از تدوین برنامه های نهضت احیا ارائه کرد و گفت: این برنامه ها در سه بخش جبهه های عملیاتی، نظام پشتیبانی و الزامات احتیاج ها تدوین شده است.

به گفته مدنی در بخش جبهه های عملیاتی روش هایی برای تامین منابع اقتصادی در نظر گرفته شده که توسعه و متنوع سازی ابزار های تامین اقتصادی شرکت ها، احیا به وسیله تفاهم نامه سازمان ها و نهاد های احیاگر، احیا به وسیله دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری و احیا به وسیله توسعه مدل های همکاری با احیاگران از جمله این روش ها است.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه گفت شخصا آمادگی دارد برای راه اندازی هر یک از این واحدها، به در نقاط مختلف کشور حضور یابم تا هر چه سریعتر شاهد تحول اساسی در شاخص های کلان اقتصاد باشیم.

نهضت احیای واحد های اقتصادی، با هدف اصلی فعال سازی بخش فراوری، صنعت و خدمت، ثروت افزایی برای مردم، در پی فعال سازی بنگاه های فراوریی تعطیل و نیمه تعطیلی است که مالک آن مردم هستند.

منبع: فرارو

به "مخبر: بورس باید یکی از امن ترین بخش های سرمایه گذاری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: بورس باید یکی از امن ترین بخش های سرمایه گذاری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید