مرور پرونده درخشان فوتبالی رونالدو

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کریستیانو رونالدو کار خود را به عنوان بازیکن در آموزشگاه اسپورتینگ در فوتبال پرتغال شروع کرد. او از سال 1997 تا 2003 در اسپورتینگ حضور داشت. البته رونالدو در بخشی از این دوران در تیم اصلی اسپورتینگ نبود و در آموزشگاه این تیم توپ می زد. رونالدو در سال 2003 با نظر سر الکس فرگوسن راهی منچستر یونایتد شد و یک دوران طلایی برای او شروع شد. رونالدو در منچستر یونایتد به تمامی افتخارات فردی و تیمی رسید و در نهایت در سال 2009 راهی رئال مادرید شد. رئال مادرید دوران اوج کریسیتانو رونالدو بود. او در رئال مادرید هم تمامی افتخارات تیمی و فردی را به دست آورد. رونالدو در رئال مادرید چهار بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و شاید اگر در رئال مادرید می ماند باز هم می توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد.

مرور پرونده درخشان فوتبالی رونالدو

رونالدو در سال 2018 راهی یوونتوس شد و به اعتقاد خیلی ها افت کریستیانو رونالدو از این جا آغاز شد. البته عملکرد رونالدو در یوونتوس هم نسبتا خوب بود و قهرمان رقابت های داخلی ایتالیا شد.

رونالدو در سال 2021 یووه را ترک کرد و راهی منچستر یونایتد شد. این دوران تلخ ترین دوران حضور رونالدو در فوتبال اروپا است. در نهایت در سال 2022، رونالدو که یک بازیکن نیمکت نشین در منچستر یونایتد با راهنمایی تن هاگ شده بود، این تیم را ترک کرد و به النصر عربستان پیوست.

رونالدو در تیم ملی پرتغال هم از سال 2003 حضور دارد و با زدن 123 گل، آقای گل تاریخ فوتبال ملی به شمار میرود.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "مرور پرونده درخشان فوتبالی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرور پرونده درخشان فوتبالی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید