واکنش و عصبانیت لیگ برتر از طرح لیورپول و یونایتد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه ای نسبت به طرح ارائه شده از سوی لیورپول و منچستریونایتد برای ایجاد تغییرات اساسی در فوتبال انگلیس واکنش نشان داد.

واکنش و عصبانیت لیگ برتر از طرح لیورپول و یونایتد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ، دو باشگاه به مدت سه سال روی برنامه ای برای ایجاد تغییر در لیگ برتر و چمپیونشیپ کار کردند. این عظیمترین تغییر پس از سال 1992 در فوتبال انگلیس خواهد بود. این برنامه با نام پروژه چشم انداز عظیم ساعاتی قبل با مواردی که در آن در نظر گرفته شده از سوی روزنامه تلگراف منتشر شد. حالا لیگ برتر مدعی شده که برخی از بندهای این پروژه می تواند به فوتبال این کشور آسیب بزند. در این بیانیه آمده: ما امروز شاهد انتشار برنامه ای در رسانه ها برای تغییرات ساختاری فوتبال این کشور بودیم. فوتبال انگلیس پرتماشاگرترین لیگ دنیاست و پویایی و ساختار رقابتی بسیاری دارد که توجه بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب می نماید.

برای حفظ این موقعیت مهم است که با هم همکاری کنیم. لیگ برتر و اتحادیه فوتبال از بحث درباره آینده بازی ها استقبال می نماید که شامل ساختار رقابت ها، تقویم و شرایط اقتصادی تحت تاثیر ویروس کروناست. افراد بسیاری در فوتبال سهیم هستند بنابراین این کار باید به وسیله کانال های مناسب انجام گردد که به سهامداران و باشگاه ها اجازه همکاری دهد. از نظر لیگ برتر برخی از موارد ذکر شده در برنامه منتشر شده ممکن است آثار تخریبی روی تمام بازی داشته باشد و ما از این که ریک پاری، مدیر چمپیونشیپ، از آن حمایت نموده ناامید شدیم. لیگ برتر رابطه خوبی با باشگاه ها و چمپیونشیپ دارد و امیدوار است راهکار مناسبی برای بحران ویروس کرونا پیدا کند. این کوشش ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش و عصبانیت لیگ برتر از طرح لیورپول و یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش و عصبانیت لیگ برتر از طرح لیورپول و یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید