وزرای اقتصاد و صنعت برای پیگیری واگذاری خودروسازی ها از مجلس تذکر دریافت کردند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، 58 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر مشترک به وزرای اقتصاد و صنعت خواهان تسریع در پیگیری واگذاری خودروسازی ها به بخش خصوصی شدند.

وزرای اقتصاد و صنعت برای پیگیری واگذاری خودروسازی ها از مجلس تذکر دریافت کردند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ کاتالوگ، در خاتمه جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسؤولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در تذکر کتبی به وزیر کشور بر لزوم پاسخگویی در مورد عملکرد ضعیف بعضی استانداران از جمله استاندار خراسان رضوی و افت شاخص های سرمایه گذاری در این استان تأکید کرد.

محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز و سه چهار نماینده دیگر در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان برطرف مسائل قطعه سازان و پیگیری مطالبات آن ها از خودروسازان شدند این نمایندگان بعلاوه در تذکر خود بر لزوم حذف رانت و جبران زیان انباشته خودروسازان تأکید کردند.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و 57 نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزرای اقتصاد و صنعت خواهان تسریع در واگذاری خودروسازی ها به بخش خصوصی شدند.

بعلاوه محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم انتصاب افراد پاک دست و کارآمد به عنوان مدیران بخش معدن تأکید کرد.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و 60 نماینده دیگر هم در تذکر مشترک به وزیر اقتصاد بر لزوم ساماندهی حدود 10 میلیون کارتخوان فعال در کشور تأکید کردند.

زهره الهیان نماینده مردم تهران و 68 نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر لزوم رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای جاری تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزرای اقتصاد و صنعت برای پیگیری واگذاری خودروسازی ها از مجلس تذکر دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای اقتصاد و صنعت برای پیگیری واگذاری خودروسازی ها از مجلس تذکر دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید