خاتمه تصویربرداری دعوت نحس در شمال کشور

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران (پانا) - محمودرضا تخشید تهیه کننده سریال دعوت نحس از خاتمه تصویربرداری این سریال در شمال کشور اطلاع داد.

خاتمه تصویربرداری دعوت نحس در شمال کشور

به گزارش سیمافیلم، محمودرضا تخشید ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد: با اتمام تصویربردارى بخش شمال، گروه سازنده براى ادامه کار به تهران بازگشتند.

وی در ادامه گفت: در بخش های تصویربرداری شده در شمال آدرینا صادقى، مینو آذرمگین، نازنین هاشمى، دینا هاشمى و میلاد میرزایى جلوی دوربین رفتند. با شروع تصویربرداری صحنه های مربوط به تهران رضا توکلى، نسرین نکیسا و آرش مجیدى به جمع بازیگران اضافه کرده شده و جلوی دوربین خواهند رفت.

دعوت نحس به کارگردانی علیرضا افخمى و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید به سفارش سیمافیلم تهیه و فراوری می شود.

علیرضا افخمى پیش تر مجموعه هاى تلویزیونى تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را در پرونده کارى خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و صبور، برای یک سفر تفریحی راهی شمال شده اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن ها نسبت به مائده حسادت مى ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه ای مى شود تا کینه ورزی های او برملا شود. با پیوستن محسن -خواستگار قبلى مائده - به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى نماید.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر گروه تصویربردارى: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیرى جوزانى، برنامه ریز: مهدى آقایى، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر فراوری: فرهاد کی نژاد، جلوه های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین فراوری: رضا زنجانیان وفا

منبع: خبرگزاری پانا

به "خاتمه تصویربرداری دعوت نحس در شمال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه تصویربرداری دعوت نحس در شمال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید