سریال و پخش خانگی

60 درصد استودیوهای بازی سازی مشغول استفاده از هوش مصنوعی هستند

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) در این چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. به نوعی می توان سال گذشته را سال این تکنولوژی دانست که باعث شد هوش مصنوعی نسبت به قبل یک پیشرفت بزرگ داشته باشد. با پیشرفت هوش مصنوعی شرکت های مختلف نیز از آن استفاده کردند و همین موضوع...

11 فروردین 1403

نتفلیکس سریال انیمیشنی Devil May Cry را معرفی کرد؛ تیزر آن را ببینید

دانته باز می شود اما این بار در قالب یک سریال انیمیشنی. یک اقتباس انیمیشنی یکی از معروف ترین بازی های اکشن کپکام یعنی بازی دویل می کرای (Devil May Cry) به نتفلیکس خواهد آمد.

8 مهر 1402

حرف های بازیگر نقش گلی در سریال سروش صحت ، شخصیت بامزه و خل و دیوانه گلی برایم مجذوب کننده بود

آناهیتا افشار در سریال تازه سروش صحت نقش مجذوب کننده گلی را بازی می نماید. این بازیگر که کار حرفه ای خود را از اوایل دهه هشتاد شروع نموده در قالب کارکترهای متفاوتی در فیلم ها و سریال های متعدد ظاهر شده و توانمندی خود را در ایفای نقش های جدی و کمدی به نمایش...

31 مرداد 1402

جواد بازیاران دوبلور پیشکسوت درگذشت

جواد بازیاران ـ فیلم نامه نویس و دوبلور ـ که در کشور آلمان به سر می برد، ساعاتی پیش چشم از دنیا فرو بست.

28 تیر 1402

بشنوید ، خواننده ای که با این تیتراژ معروف شد

تیتراژ پایانی سریال نجلا با صدای عرفان طهماسبی خواننده عصر نو منتشر شد.

24 تیر 1402

این فیات کوچک و مجذوب کننده را فقط با 500 میلیون سوار شوید!، عکس

کسانی که اهل انیمیشن هستند، احتمالا نام توپولینو را از انیمیشن ماشین ها 2 به خاطر داشته باشند.حالا فیات، نسل نو این میکرو کار مجذوب کننده را در دنیای واقعی معرفی نموده است.

15 تیر 1402

12 سینماگر ایرانی در شانگهای

سینمای ایران با تعدادی فیلم تازه و چند فیلم قدیمی و یک فیلم خیلی قدیمی در اغلب بخش های تازه ترین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای حضور دارد.

18 خرداد 1402

فصل دوم سریال بنیاد Foundation در 14 جولای (دو ماه دیگر) پخش خواهد شد

ساخته شدن و پخش سریال بنیاد می توانست برترین خبر برای دوست داران آسیموف و سری کتاب های بنیاد او باشد، اما خیلی زود فهمیدیم که این سریال اقتباسی بسیار کم رنگ و کوته نظرانه از اثر بزرگ آسیموف است. اما اگر این سریال را به صورت یک سریال در نظر بگیریم که ربطی...

26 اردیبهشت 1402

انگری بردز چگونه قرار است به کمک سگا بیاید؟

هفته پیش گزارشی مبنی بر احتمال خرید استودیو راویو اینترتینمنت (Rovio Entertainment) از طریق شرکت سگا منتشر شد که فقط چندی بعد این خبر مورد تأیید قرار گرفت و شرکت سگا با قراردادی 776 میلیون دلاری استودیو فنلاندی توسعه دهنده بازی انگری بردز (Angry Birds) یا همان پرندگان...

11 اردیبهشت 1402

بازگشت هری پاتر در قالب سریال

گزارش های مختلفی از به نتیجه رسیدن مذاکرات شبکه اچ بی او با کمپانی برادران وارنر برای ساخته شدن سریال هری پاتر خبر می دهند. این مذاکرات که در مرحله نهایی رسیدن به نتیجه قطعی است منجر به ساخته شدن دوباره داستان های جی کی رولینگ می گردد.

16 فروردین 1402

عکس ، فناوری خیره کننده جام جهانی 2022 قطر

زومیت نوشت: فیفا در مسابقات جام جهانی 2022 با بهره گیری از دوربین هایی پیشرفته و حسگری در مرکز توپ، به داوران برای تصمیم گیری سریع و دقیق درباره موقعیت های آفساید یاری می نماید.

29 آبان 1401

کدام سلبریتی ها قبل از مشهور شدن معلم بودند؟

لیام نیسون که زمانی در یکی از مدارس انگلیس تدریس می کرد، در سال 2012 در مصاحبه ای گفت که به خاطر مشت زدن به یک دانش آموز که او را با چاقو تهدید کرده بود، از کارش اخراج شد.

15 مهر 1401

بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متعددی ایفای نقش نموده که از میان آنها می توان به سریال های آسمان من و پروانه و فیلم های عشق و جنون و سوگند اشاره نمود.

13 مهر 1401

هر آنچه باید درباره فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز بدانیم

کار ساخت فیلم کنستانتین 2 به طور رسمی شروع شده و کیانو ریوز قرار است در نقش شخصیت اصلی این کمیک دی سی به ایفای نقش بپردازد.

7 مهر 1401

چه کسی جای جیم کری را در انیمیشن سونیک خارپشت 3 پر می نماید؟

با جدایی جیم کری بازیگری که نقش دکتر اگمن رباتنیک را در مجموعه سونیک خارپشت بر عهده داشت، قسمت سوم این مجموعه قطعا به یک شرور نو احتیاج خواهد داشت که بتواند جای خالی اگمن را پر کند و به مبارزه با سونیک بپردازد.

1 مرداد 1401

ساترا فیلم و سریال عیدی می دهد

ساترا در نوروز 1401، تعدادی از فیلم و سریال های پرمخاطب شامل 98 قسمت در ژانرهای مختلف را در اختیار رسانه های دارای مجوز از این سازمان قرار می دهد.

14 خرداد 1401

نسخه دیسکی بازی Kena: Bridge of Spirits برای پلی استیشن عرضه شد

نسخه فیزیکی بازی کنا: پل های ارواح (Kena: Bridge of Spirits) به زودی برای پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد. ناشر این شرکت بیان کرد که قیمت آن 50 دلار خواهد بود و بخش های بیشتری از نسخه دیجیتالی خواهد داشت. در جعبه این بازی تعدادی برچسب و جیزهای داخل بازی مثل تعدادی اسکین...

13 بهمن 1400

فیلم سبک بازی مریم مومن ! ، هنوز خوب بلد نیست !

خبرنگاران: در این ویدئو جدیدترین دابسمش مریم مومن را می بینید که به نظر می رسد هنوز خوب بلد نیست سبک بازی کند و احتیاج به تقلید زیادتری از خانم بازیگر های دابسمش باز دارد.

11 بهمن 1400

قسمت سوم سریال حرفه ای

خبرنگارانـ قسمت سوم سریال حرفه ای به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی آدینه 7 آبان ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

2 آذر 1400

هلیا امامی با این مانتو همه را حسرت به دل کرد !

خبرنگاران : هلیا امامی این عکس ها را در صفحه خود منتشر کرد.

11 آبان 1400
تعداد: (32)