هر آنچه باید درباره فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز بدانیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کار ساخت فیلم کنستانتین 2 به طور رسمی شروع شده و کیانو ریوز قرار است در نقش شخصیت اصلی این کمیک دی سی به ایفای نقش بپردازد.

هر آنچه باید درباره فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز بدانیم

16 سپتامبر سال میلادی جاری اعلام شد که دنباله فیلم کنستانتین با حضور کیانو ریوز ساخته خواهد شد و او دوباره به ایفای همان نقشی خواهد پرداخت که سال 2005 ایفا نموده بود. در این گزارش ذکر شده که فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم اصلی، کار کارگردانی این دنباله را هم بر عهده خواهد گرفت. اگرچه دنیای دی سی در طول 17 سال گذشته چندین نسخه از این شخصیت را بازسازی نموده، اما هیچ کدام از آن ها نتوانستند همانند فیلم اول خوش بدرخشند. حالا به نظر می رسد دی سی می خواهد خطرناک ترین شکارچی شیاطین خود را به همراه مجموعه ای از دیوها و فرشته ها دوباره روی پرده سینما به نمایش دربیاورد.

آخرین باری که کنستانتین، انسان ها را از دست دجال نجات داد توانست به یکی از محبوب ترین کاراکترهای دنیای دی سی تبدیل گردد. این فیلم دنیا تازهی را به تصویر کشید که در آن فرشتگان و شیاطین در کنار ما زندگی می نمایند و به باشگاه های مخصوص خودشان می روند. اما بعضی از آن ها از نیروهای ماوراءطبیعه خود برای آزار و اذیت انسان ها استفاده می نمایند. البته کار جان کنستانتین فقط به دام انداختن شیاطین و جن ها نیست. بلکه او باید با شیطان درونی اش که ریه هایش را سرطانی نموده هم مبارزه کند. حالا که قرار است کنستانتین 2 ساخته گردد، امیدواریم کیانو ریوز دوباره سیگار کشیدن را شروع ننموده باشد.

داستان فیلم کنستانتین 2

وقتی صحبت از داستان دنباله دوم به میان می آید قطعا می توان دید که از کمیک های زیادی الهام گرفته شده است. هر چند کنستانتین پیش تر در فیلم های دیگر شخصیت های دیزنی ظاهر شده، اما تا به امروز تنها یک بار قهرمان داستان خودش بوده است. شاید این امر بدان علت باشد که شغل او بیشتر خدمت رسانی است تا قهرمان بودن. مانند یک امدادگر یا یک پیک پیتزا، جن گیرها هم فقط در صورت احتیاج در محل حاضر می شوند، بنابراین تنها وقتی کنستانتین ظاهر می گردد که یکی از قهرمان های دنیای دی سی با موجودات شیطانی و اجنه رو به رو شده باشد. بنابراین در کل، ما این کاراکتر را غالبا در یک صحنه یا سکانس می بینیم، همان طور که یوهانا کنستانتین در مرد شنی تنها در یک سکانس ظاهر شد.

اما اگر بخواهیم به داستان زندگی او نگاهی بیندازیم، باید با بهشت و جهنمی روبرو شویم که در درونش در جدال هستند. آخرین باری که کنستانتین را دیدیم، او تازه سیگار کشیدن را کنار گذاشته بود و به نظر می رسید از اینکه دوباره این فرصت را پیدا نموده که زندگی تازهی را تشکیل دهد شاد است و آماده است تا برای زندگی اش بجنگد. اما بخشیدن جان تازه به او قطعا برایش هزینه های زیادی را به همراه داشت. یکی از دوستان کنستانتین به نام چاس که می خواست مانع از فعالیت شیاطین گردد کشته شد. پدر هنسی، تسخیر شد و بیمن هم از طریق حشرات جان باخت. بنابراین شاید این بار او را در حالی ببینیم که آماده انتقام است.

از سوی دیگر، ممکن است جان درس های زیادی در خصوص زندگی و نحوه یاری کردن به دیگران آموخته باشد. بنابراین این احتمال وجود دارد که در این فیلم ببینیم کنستانتین همراه با آنجلا دادسون در زمینه هنرهای عرفانی به شدت پیشرفت نموده و با او به ماجراجویی های بیشتری می رود. حالا که دیگر کیانو ریوز پیرتر شده، اگر دی سی بخواهد کنستانتین را به یکی از فرنچایزهای خود تبدیل کند، قطعا او می تواند قهرمان بعدی این فرنچایز باشد. به علاوه کاراکتر آنجلا دادسون هم در نوع خود عالی خواهد بود.

او که هم سابقه کارآگاهی دارد و هم به تازگی به توانایی های فرا طبیعی خود پی برده، مطمئنا با بهره گیری از آموزش های کنستانتین قدرتمندتر از قبل خواهد شد. بنابراین با اطمینان می توان گفت که هواداران دی سی از تماشای این دو کاراکتر لذت خواهند برد. زیرا این دو کاراکتر باعث شدند فیلم سال 2005 به فیلمی بسیار هیجان انگیز تبدیل گردد، بنابراین اگر دنباله آن به کاوش عمیق تری در افسانه های کنستانتین بپردازد، شکی وجود ندارد که هواداران، همان چیزی را مشاهده خواهند کرد که مدت هاست در انتظارش هستند.

بازیگران و عوامل فیلم کنستانتین 2 چه کسانی هستند؟

البته هنوز تا فراوری دنباله کنستانتین راه درازی به جای مانده، اما با اعلام خبر شروع ساخت آن از طریق برادران وارنر، تمام هواداران این کاراکتر به وجد آمده اند. واضح است که کیانو ریوز برای ایفای نقش جان کنستانتین مجددا در این فیلم حضور خواهد یافت و این انتخاب واقعا در نوع خود منحصربه فرد است زیرا در طول این سال ها بازیگران زیادی در هیبت او ظاهر شده اند. مت رایان وظیفه ایفای نقش این شخصیت را در ارو ورس دی سی بر عهده داشت، یعنی همان سریال های ابرقهرمانی ای که حول محور کاراکتر گرین آرو جریان دارند.

سوپ دیریسو قرار بود در سریال کنسل شده اچ بی او مکس، نقش کنستانتین را بازی کند و جنا کولمن به تازگی در سریال مرد شنی اثر نیل گیمن نقش یوهانا کنستانتین را ایفا نموده است. در حالی که هر دوی این بازیگران در نوع خود توانستند در نقش هایشان خوش بدرخشند، اما هیچ کدام حتی به گرد پای کیانو ریوز هم نمی رسیدند. بنابراین قطعا بازگشت او به این نقش برای هوادارانش همانند یک معجزه خواهد بود.

فرانسیس لارنس کار کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. بنابراین شکی وجود ندارد که حضور چنین گروهی در کنار هم باعث خواهد شد که شاهد فیلمی با شکوه باشیم. فیلمی که قطعا دست کمی از فیلم سال 2005 نخواهد داشت. زیرا از آن موقع تا به امروز، لارنس کار کارگردانی فیلم هایی همانند من افسانه ام و آب برای فیل ها را بر عهده داشته و در ساخت فیلم هایی مانند بازی های گرسنگی مشارکت نموده است. آکیوا گلدزمن قرار است فیلمنامه این دنباله را به رشته تحریر دربیاورد. او با لارنس در فیلم من افسانه هستم همکاری نموده و فیلم های تاثیرگذاری از جمله مرد سیندرلایی، رمز داوینچی و فکر زیبا را هم نوشته است.

به علاوه در ساخت بعضی از پروژه های مشهور دی سی مانند تایتان ها و دو فیلم بتمن هم همکاری داشته و در حال حاضر به خاطر کار بر روی پیشتازان فضا: دنیا های تازه شگرف به معروفیت دنیای دست یافته است. بنابراین قطعا فیلم نامه ای که از طریق او نوشته گردد درخور توجه خواهد بود. گلدزمن پیش تر ثابت نموده که نویسنده قابلی است پس مطمئنا فیلم نامه ای را به رشته تحریر درخواهد آورد که به معروفیتش بیافزاید. با توجه به همه این مسائل انتظار می رود فیلم کنستانتین 2 فیلمی بی نظیر باشد و در کل هم نظر مثبت منتقدین و هم مخاطبان را کسب کند.

منبع: movieweb

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه باید درباره فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه باید درباره فیلم کنستانتین 2 با بازی کیانو ریوز بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید