ساخت سریال 30 قسمتی با موضوع طرح کنترل وزن دانش آموزان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از ساخت سریالی 30 قسمتی با موضوع طرح ملی کوچ خبرداد که به زودی از شبکه آموزش و شبکه پویا پخش خواهد شد.

ساخت سریال 30 قسمتی با موضوع طرح کنترل وزن دانش آموزان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، صفدر سلطانی ضمن اعلام این خبر درخصوص جزئیات فراوری این محتوای آموزشی بیان کرد: فاز اول سریال 30 قسمتی با موضوع طرح ملی کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) هم اکنون در حال فراوری است، این سریال از ابتدای هفته آینده از شبکه های آموزش و پویا سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: این سریال برای دانش آموزان رده سنی ابتدایی و متوسطه اول تهیه می گردد و ضمناً نکاتی آموزشی را ویژه معلمان تربیت بدنی، مراقبین سلامت، اولیا دانش آموزان و کلیه عوامل اجرایی مدرسه یادآور می گردد.

سلطانی با اشاره به اینکه در فراوری این سریال از دو عروسک استفاده می گردد اظهار داشت: فیلمنامه این سریال در قالب یک خانواده چهار نفره تدوین شده است که مادر خانواده مراقب سلامت و پدر خانواده به عنوان یک معلم ورزش ایفای نقش می نماید و توصیه های بهداشتی و تغذیه ای به وسیله فرزندان این خانواده ارائه می گردد.

یادآوری می گردد با توجه به سابقه مطلوب استان خراسان رضوی، قسمتی از تهیه محتوی طرح کوچ از طرف دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به این استان سپرده شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ساخت سریال 30 قسمتی با موضوع طرح کنترل وزن دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال 30 قسمتی با موضوع طرح کنترل وزن دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید