9 مدل شلوار جین مردانه و زنانه که بودنشان در کمد لباس ها ضروری است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اگر به ژورنال های مد از دهه های گذشته تا امروز نگاهی بیندازید، متوجه تغییرات جالب سبک شلوارهای جین خواهید شد. سیر این تغییرات به شکل جالب توجهی، یک جهت حلقه ای را دنبال می کند. در واقع آنچه دیروز در دنیای مد محبوب بوده است، امروز نیز مردم و سلبریتی ها می توانند به آن علاقمند شوند. ایده های نوین در طراحی شلوار و همچنین بازگشت به سبک های نوستالژیک، سبب شده تا تنوع بالایی در انتخاب شلوار جین داشته باشیم. اگر شیفته استایل جین، به خصوص شلوارهای همیشه محبوب این نوع پارچه هستید، این مطلب از مجله خبرنگاران را از دست ندهید. در این مطلب سری به تغییرات شلوارهای محبوب جین می زنیم و چند مدل محبوب از این شلوار را به شما معرفی می کنیم.

9 مدل شلوار جین مردانه و زنانه که بودنشان در کمد لباس ها ضروری است

شلوار جین چیست؟

واژه جین ریشه ای فرانسوی دارد. این کلمه برگرفته از لغت جنوا است که در زبان فرانسه به معنای رنگ آبی است. پوشاک جین از پارچه ای کتانی راه راه تهیه می شوند و این پارچه در صنعت نساجی به نام دنیم شناخته می شود. لی یکی از برندهای مشهور تولید شلوار جین است و شهرت آن در گذشته به حدی بوده است که خیلی از افراد هنوز به جای استفاده از کلمه جین، عبارت شلوار لی را به کار می برند.

بیستم می، روزی تاریخی در صنعت پوشاک جین

جین از گزینه های همیشه پسند، میان جامعه امروز و دیروز است. این شلوار هرگز قدیمی نمی شود. اولین بار در سال 1873 با خلاقیت دو مرد به نام های ژاکوب دیویس و لوی اشتراویس، شلوار مردانه از پارچه ضخیم جین تهیه شد. به دلیل این خلاقیت هوشمندانه و کاربردی، بیستم می این دو نفر توانستند حق ثبت اختراع خود را از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا دریافت کنند. شلوار جین به دلیل بافت محکم پارچه، آسیب پذیری بسیار کمی دارد و این ویژگی یکی از دلایل استقبال کارگران و ملوانان از آن بوده است. اما زیبایی و خوش فرمی این شلوار سبب شد تا استفاده از آن بین مردم کوچه و خیابان هم متداول شود و کم کم قشر نوجوان و جوان آمریکایی شیفته آن شوند. با گذشت زمان علاوه بر مردانه، خط تولید شلوارهای جین زنانه و بچگانه هم راه اندازی شد.

  • شلوار جین زنانه را با چه چیزهایی بپوشیم؟

شلوار جین اصل

برندهای معتبری از شلوارهای جین در دنیا وجود دارد و یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین برندهای این شلوار، مارک آمریکایی لی است. از دیگر برندهای معروف شلوار جین می توان به آل سینتز، برونلو کوچینلی، کلیون کلاین و… اشاره کرد. قیمت شلوارهای جین بنا به برند و کیفیت دوخت و پارچه آن، می تواند متفاوت باشد. شلوار جین ترک اصل در ایران به دلیل کیفیت بالا، دسترسی راحت تر و قیمت معقول تر نسبت به انواع اروپایی و آمریکایی، بسیار طرفدار دارد.

به دلیل تنوع بالای تولیدکنندگان اصل و تقلبی، تشخیص برند اصل شلوار جین کمی مشکل است و باید در زمان خرید، بسیار دقت کنید. برای تشخیص شلوار جین اصل اول از همه به دوخت آن توجه کنید. دوخت جین اصل، مرتب و مقاوم است و از نخ های چند لایه استفاده می شود. کیفیت دکمه ها و نحوه پرچ آن ها خود یکی از عوامل تشخیص اصل و تقلبی بودن جین است. فرم زیپ شلوارهای جین اصل، راحتی باز و بسته شدن و کیفیت حکاکی حروف روی آن نیز می تواند در تشخیص اصل از تقلبی کمکتان کند.

انواع پارچه های جین

شلوارهای جین بر اساس جنس، طراحی و رنگ، از پارچه های مختلفی دوخته می شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

جین کشی

پارچه های سفت و کشسانی سبب خوش فرم تر شدن بدن درون شلوار جین می شوند و به همین دلیل جین کشی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت شلوار است.

جین ضخیم

پارچه های ضخیم جین استحکام بالایی دارند. به دلیل بافت ضخیم پارچه، شلوارهای جین دوخته شده از این نوع پارچه، برای استفاده روزانه مناسب هستند و عمر آن ها کوتاه نخواهد بود. این نوع پارچه از گزینه های محبوب در فصل سرما است.

جین کاغذی

پارچه های خنک جین کاغذی از خوشایند ترین نوع پارچه های جین هستند. جین کاغذی، سنگینی بافت های ضخیم را ندارند و با وجود زیبایی سبک جین، حس راحتی دلچسبی را القا می نماید. این پارچه برای شلوارهای تابستانی و شلوارهای گشاد جین بسیار مناسب است.

جین به همراه گلدوزی

اگر به دنبال شلواری خاص زنانه و کمی فانتزی هستید، بهتر است سراغ شلوارهای جین با گلدوزی های خوش رنگ باشید. گلدوزی به روی شلوارهای زنانه، ترکیبی از سبک اسپرت و کلاسیک ایجاد می نماید. علاوه بر گلدوزی، استفاده از مروارید هم به زنانه تر شدن شلوار جین اضافه می نماید و زیبایی آن بیشتر خواهد شد.

جین آبی روشن و تیره

رنگ آبی هویت شلوارهای جین محسوب می شود و به محض شنیدن نام جین، این رنگ در پس زمینه ذهن نقش می بندد. انواع تناژ آبی روشن و تیره می تواند با رنگ ها و طرح های مختلف لباس های دیگر ست شود. رنگ های روشن در تابستان و تیره در زمستان، انتخابی هوشمندانه در بین انواع تناژ شلوار جین آبی است.

جین مشکی و دیگر تناژهای آن

با وجود آنکه انوع تناژهای رنگ آبی، مشهورترین و پرفروش ترین شلوارهای جین است، اما شلوار جین مشکی، ذغالی و طوسی نیز در دنیا بسیار طرفدار دارد. این رنگ ها نسبت به رنگ آبی، راحت تر با سایر رنگ های لباس ست می شوند و ظاهر کشیده تری به پاها می دهند.

انواع شلوار جین

بنا به فرایند دنیای مد و نیاز جین پوش ها، سبک های مختلفی از انواع شلوار جین وارد بازار شده است که هرکدام آن با انتخاب ست لباس مناسب، به تیپ فوق العاده ای تبدیل خواهد شد. در ادامه محبوب ترین انواع شلوارهای جین را به شما معرفی خواهیم تا پیش از خرید آن، دقیقا بدانید که به دنبال کدام سبک برای تکمیل و زیباتر شدن تیپ خود هستید.

1. شلوار جین اسکینی (Skinny Jeans)

بیش از یک دهه است که استایل اسپرت با شلوار جین جذب اسکینی تعریف می شود و بسیاری عاشق تن خور فوق العاده این شلوار هستند. شلواری که بلندی اندام را بیشتر و پاها را تراش خورده تر نشان می دهد و مچ پا را با دقت بالایی تزئین می نماید. این سبک شلوار با انواع پارچه های کشسانی و رنگ های متنوع تیره و روشن، بیش از یک دهه است که جای خود را در کمدهای لباس باز کرده و حذف آن تقریبا غیرممکن است. البته ناگفته نماند که این روزها در دنیای مد، شلوارهای گشاد نوستالژیک در حال رقابت با انواع شلوار جین جذب هستند.

شلوار جین اسکینی کاملا به پوست می چسبد و به دلیل بافت کشسانی پارچه، مانند گن اندام را جمع می کند. به همین دلیل ظاهر زیبایی به اندام می دهد و مورد پسند افراد لاغر و چاق است. البته اندامی با اضافه وزن بیش از اندازه، ظاهر جالبی در این شلوار به خصوص در کمر نخواهد داشت.

شلوار جین اسکینی را با چه لباسی ست کنیم؟

انواع تاپ و تی شرت زنانه و مانتوهای گشاد یا جذب با این شلوار، تیپ زیبایی خلق می کنند. در انتخاب کفش هم دستتان باز است و بنا به تیپ موردنظرتان می توانید کالج، کفش اسپرت ورزشی یا پاشنه دار انتخاب کنید. استایل مردانه با این مدل شلوار نیز به راحتی با انواع تی شرت، پیراهن و کفش ست می شوند.

هشدار: استفاده از شلوارهای جذب اسکینی به مرور زمان می تواند سبب عفونت دستگاه مجاری ادرار شود. همچنین استفاده مداوم این نوع شلوار نیز در آقایان ممکن است به سیستم باروری آن ها آسیب وارد کند. عرق سوز شدن و خارش نیز از مضرات پوستی شایع این شلوار در فصول گرم سال است.

2. شلوار جین راسته (Straight Leg Jeans)

شلوار جین راسته را نباید با مدل جذب و اسکینی اشتباه بگیرید. این شلوار مثل نوع جذب در ران و باسن فیت بدن شماست، اما از زانو تا مچ کمی آزادتر از شلوار جذب است و دو طرف شلوار با نزدیک شدن به مچ، به اندازه شلوار اسکینی به پوست نمی چسبند. قد این نوع شلوار می تواند تا مچ یا به پایین تر هم برسد. شلوار جین راسته هنوز هم طرفدارهای خودش را دارد، اما محبوبیت آن به اندازه شلوار جین جذب و اسکینی نیست.

شلوار جین راسته را با چه لباسی ست کنیم؟

شلوار جین راسته با بیشتر لباس ها ست می شود. این شلوار در بین آقایان طرفدار بیشتری دارد و از ویژگی های خوب این شلوار هماهنگی آسان آن با انواع لباس ها است. آقایان به راحتی می توانند این شلوار را با انواع تی شت، پیراهن و اورکت بپوشند. خانم ها نیز می توانند این شلوار را با انواع مانتوهای گشاد یا معمولی ست کنند. همچنین تاپ و تی شرت زنانه نیز ترکیب جالبی با این شلوار خواهد داشت.

3. شلوار جین مام استایل (Mom Style jeans)

شلوار جین مام به شلوارهایی با کمرهای بلند بالای ناف گفته می شود. شلوارهایی با فاق بلند که استفاده از آن در اواخر دهه هشتاد میلادی و اوایل دهه نود بسیار رایج بود. در ابتدا این شلوار انتخاب زنان مسن بود، اما کم کم زنان جوان نیز شیفته آن شدند. در سال های اخیر نیز این شلوار به کمد دختران نوجوان راه پیدا کرده است. شلوار جین مام به دو نوع مام فیت و مام استایل شناخته می شود.

شلوار مام استایل امروزی به سبک شلوارهای نوستالژیک دهه هشتاد، فاقی بلند دارد و کمر آن در بالای ناف بسته می شود. از ویژگی این سبک شلوار به کوچک تر نشان دادن کمر و خوش فرم تر و پرتر ظاهر شدن باسن می توان اشاره کرد. بنابراین اگر فیزیک لاغری دارید، سراغ شلوار مام استایل بروید تا باسن و ران را حجیم تر نشان دهد. الگوی ران و ساق پا برخلاف شلوارهای جذب، راحت و گشاد است. پارچه های استفاده شده برای شلوار جین مام استایل معمولا بافت ضخیمی دارند و عرض شلوار در قسمت مچ کمتر از ران و ساق است، اما چسبان نیست و می توانید دمپای شلوار را کمی تا بزنید و آن را به حالت پاکتی تبدیل کنید.

شلوار جین مام استایل را با چه لباسی ست کنیم؟

در انتخاب لباس ست مناسب این شلوار دستتان حسابی باز است. ترکیب این شلوار در روزهای بهار و تابستان با رویه های خنک و بلند جلوباز و در پاییز و زمستان با انواع مانتوهای کتی ضخیم و پالتوهای گشاد کوتاه و بلند جذاب خواهد بود. ترکیب شلوار جین مام استایل با پلیور، شومیز و تی شرت آزاد یا جذب نیز فوق العاده خواهد شد. از قلم نیاندازید که هرگز کمر شلوار را با پیراهن و تی شرت پنهان نکنید و انتهای آن ها را در داخل شلوار بگنجانید. کالج، کفش های کتانی و انواع نیم بوت، استایل شما را کامل می کنند.

4. شلوار جین مام فیت (Mom Fit jeans)

شلوار جین مام فیت، به سبک شلوار مام استایل است، اما تفاوت های کوچک و در عین حال اساسی با آن دارد. شلوار جین مام فیت فاق بلندی دارد، اما الگوی کمر و باسن آن به آزادی مام استایل نیست و در این سبک خطوط پیله در فاق وجود ندارد. در قسمت باسن و ران، این شلوار فیت تر از مام استایل روی تن می نشیند. گاهی کمر شلوارهای مام فیت کش دوز هستند یا برای زیبایی بیشتر، کمربندی از جنس جین به این شلوار اضافه می شود. شلوار مام فیت را از انواع پارچه های ضخیم زمستانی و خنک و کاغذی تابستانی تهیه می کنند.

شلوار جین مام فیت را با چه لباسی ست کنیم؟

انتخاب لباس ست برای شلوارهای جین مام فیت تفاوت چندانی با شلوار مام استایل ندارد و دست شما در انتخاب باز است. با این سبک شلوار نیز می توانید انواع مانتوهای گشاد یا کوتاه جلو باز را ببپوشید. انواع پلیور، تی شرت، شومیز و پالتو نیز با شلوار جین مام فیت جالب خواهند شد. بنا به فصل، یکی از انواع کفش کالج، کتانی و نیم بوت را برای استایل خود انتخاب کنید.

5. شلوار جین بگی (Baggy Jeans)

بازگشت شلوارهای جین بگی به دنیای مد از آن اتفاق های شیرین برای کسانی است که هنوز راحتی و در عین حال زیبایی این شلوار را فراموش نکرده اند. این شلوارهای نوستالژیک در دهه نود میلادی بسیار پرطرفدار بودند و از پوشاک اصلی استایل بسیاری از کاراکترهای سریال ها و فیلم های محبوب آمریکایی و هچنین خوانندگان سبک رَپ به شمار می رفتند. در چرخه تاریخی مد، شلوار بگ مجدد در سال 2020 به دنیا فشن بازگشت و استایل های جذابی را خلق کرد. کمر تنگ، فاق بلند، ران و ساق سرتاسر گشاد و دمپای هم عرض با ساق از ویژگی پرطرفدارترین انواع شلوارهای بگی است.

شلوار جین بگ را با چه لباسی ست کنیم؟

ترکیب شلوارهای بگی با انواع مانتوهای جلوبسته و گشاد بسیار زیبا است و برای روزهای بهار و تابستان، استایل جذاب و خنکی خواهد بود. همچین این نوع شلوار با انواع کت چرم کوتاه در روزهای پاییزی و زمستانی، ست زیبایی خواهد شد. ترکیب تاپ های تنگ، تی شرت و شومیز جذب نیز با شلوار بگی نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت. البته به شرط آنکه ادامه لباس را داخل شلوار پنهان کنید؛ در غیر این صورت بهتر است از تی شرت ها و پیراهن های اورسایز استفاده کنید. کفش های کتانی تیپ اسپرت شما را جذاب تر خواهد کرد.

6. شلوار جین اسلش (Jogger Jeans)

شلوار جین اسلش با کمرهای کشی یا بنددار و در بیشتر مواقع، مچ های کش دوز، از جذاب ترین شلوارهای استایل اسپرت هستند. ران و ساق این شلوار آزاد است و در نواحی مچ تنگ تر می شود. شلوار اسلش یکی از انواع شلوارهای راحت و کژوال است که در صورت استفاده از پارچه های سبک و خنک، می تواند به لباس های راحت خانگی تبدیل شود. همچنین نوع جین آن از استایل های جذاب اسپرت خیابانی است.

شلوار جین اسلش را با چه لباسی ست کنیم؟

این شلوار در بین آقایان نیز بسیار طرفدار دارد و به راحتی با انواع تی شرت، پولوشرت، پیراهن مردانه، هودی، سویشرت، کاپشن و کت های کوتاه اسپرت ست می شود. کفش های کتانی و کفش های بدون بند اسپرت از بهترین انتخاب ها برای تکمیل استایل آقایان با شلوار جین اسلش است. خانم ها نیز می توانند این شلوار را با کت های کوتاه جین، مانتوهای گشاد جلو بسته کوتاه یا جلو باز بلند یا مانتوهای گشاد کتی ست کنند. این شلوار به راحتی با انواع تاپ و تی شرت اسپرت زنانه نیز ست می شود.

7. شلوار جین بوی فرند (Boyfriend Jeans)

این شلوار همان طور که از نامش مشخص است، از سبکی پسرانه الهام گرفته شده است. شلوار جین بوی فرند استایل تقریبا آزاد و شلی دارد و در ابتدا به دلیل راحتی تن خوری که داشته، انتخاب پسران برای انجام فعالیت های روزانه بوده است. اما کم کم با تغییراتی به دنیای مد زنانه نیز راه پیدا کرد و مناسب استایل و فیزیک زنان شد. ورود این سبک شلوار جین به دنیای مد زنانه از جسارت مرلین مونرو شروع شد و مرلین با وجود اندام زیبای زنانه اش، شیفته این سبک شلوارهای راحت و آزاد شده بود.

این شلوار گزینه مناسبی برای اندام های زنانه چاق است، اما قد پا را کوتاه تر نشان می دهد. هر چند که این شلوارها تن خور گشاد و راحتی دارند، اما با شلوارم مام استایل تفاوت دارند. در واقع الگوی شلوارهای مام استایل به طور کلی بزرگ و راحت تر برش خورده اند و به خصوص قسمت های ران و باسن در الگوی این شلوار آزادتر است. اما در شلوار بوی فرند قسمت ها فاق و ساق پا نسبت به نقاط دیگر آزادتر طراحی شده اند.

شلوار جین بوی فرند را با چه لباسی ست کنیم؟

انواع تی شرت و پیراهن مردانه و پسرانه به همراه کفش اسپرت، با این شلوار ترکیب جالبی خواهد داشت. همچنین تاپ و تی شرت زنانه و مانتوهای اورسایز و کژوال، در کنار شلوار بوی فرند و انواع کفش زنانه، ست فوق العاده ای خواهد بود. کفش های زنانه اسپرت و صندل نیز با این شلوار جذاب خواهد شد. حتی کفش های پاشنه دار باریک نیز ترکیب جالب و منحصربه فردی با این شلوار پیدا می کنند.

8. شلوار جین گرل فرند (Girlfriend Jeans)

شلوار جین گرل فرند نسبت به شلوار بوی فرند استایل زنانه تری دارد. شلواری به سبک کلاسیک که کمی جمع جورتر از سبک پسرانه است. این شلوار در قسمت ران به آزادی نوع شلوارهای جین بوی فرند نیست و به سمت استایل جذب رفته است. در قسمت ساق نیز پاها کشیده تر نسبت به نوع بوی فرند به نظر می رسند. انتهای شلوار به مچ پا نمی چسبد.

شلوار جین گرل فرند را با چه لباسی ست کنیم؟

این شلوار با انواع پوشاک زنانه به راحتی ست می شود. تاپ، تی شرت، مانتوهای اورسایز یا معمولی ترکیب جالبی با شلوار گرل فرند خواهند داشت. همچنین علاوه بر کفش های اسپرت و کالج، کفش های پاشنه دار باریک نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی برای ست این شلوار باشد.

9. شلوار جین پاچه گشاد (Flare Jeans)

شلوارهای جین پاچه گشاد یا همان سبک فلر جین یکی دیگر از شلوارهای راحت و آزاد جین است که طرفدارهای بسیاری در دهه هشتاد میلادی پیدا کرده بود. این سبک شلوار زیبا با وجود تن خور آزادی که در ساق پا دارد، با انتخاب پوشاک ست مناسب می تواند ظاهری مجلسی و رسمی داشته باشد. شلوار جین پاچه گشاد در قسمت کمر، ران و باسن جذب است و از زانو گشاد می شود و عرض آن مثل یک ذوزنقه متساوی الساقین تا رسیدن به قسمت مچ افزایش پیدا می نماید.

شلوار جین پاچه گشاد را با چه لباسی ست کنیم؟

شلوارهای شیک و زیبای پاچه گشاد را می توانید با تاپ و شومیز جذب بپوشید و استفاده از یک کمربند ظریف زنانه زیبایی آن را بیشتر خواهد کرد. بهتر است که این شلوار را با مانتوهای بالای زانو و فیت بپوشید. کت های جین با این شلوار، ترکیب فوق العاده زیبایی خواهند داشت. این شلوارها از نوع جین خنک کاغذی، با مانتوهای خنک تابستانی، استایل زیبایی برای شما خواهند ساخت. این مانتوها باید از پارچه های رنگ روشن و به خصوص سفید، بدون طرح یا با یک طراحی ساده دوخته شده باشند. رویه های خنک تابستانی با قد بلند یا متوسط نیز با شلوار جین پاچه گشاد زیبا خواهد شد.

اگر قد بلندی ندارید، می توانید قد شلوارتان را طوری تنظیم کنید که کفشتان مشخص نشود و قد پایتان بیشتر نشان دهد. درغیراین صورت قد شلوار باید کمی بالای مچ باشد و بدون تاخوردگی بایستند یا روی کفش بیفتد و قسمت جلویی کفش مشخص شود. اگر قد شلوار کمی بالای مچ است باید با کالج و کفش پاشنه دار باریک ست کنید، اما اگر کمی بلندتر است، با یک کالج مناسب آن را بپوشید. در فصل زمستان، باید قد این شلوار کمی بالای مچ باشد و با یک نیم بوت زیبا ست شود.

شلوار جدید، استایل جدید

احتمالا در خیابان، مهمانی و محل کار و از همه مهم تر، ویترین فروشگاه های لباس، متوجه انواع شلوارهای گشاد و راحت جین شده اید. شلوارهایی با کمر بلند و پاچه های گشاد و راحت که بیشتر با عنوان مام استایل، بگی، اسلش و… در بازار معرفی شده اند. با تمام پافشاری شلوار جین جذب برای ماندگاری در کمدهای لباس، امروزه فروش انواع شلوارهای گشاد جین رونق گرفته است. شاید تا دیروز باوجود عمر بالای استفاده از شلوار چسبان، استقبال از انواع شلوارهای گشاد و راحت، تاحدودی دور از ذهن به نظر می رسید، اما آمار فروش چند وقت اخیر چیز دیگری را می گوید. خیلی از فروشندگان آمریکایی ادعا می کنند که اگرچه خاتمه فروش شلوارهای جذب هنوز زود است، اما بدون شک فروش انواع جین راحت و آزاد می تواند روزبه روز افزایش پیدا کند و رقابت چشمگیری با شلوارهای چسبان داشته باشد. در واقع طبق تجربه ی فروشندگان بزرگ دنیا، شلوار جذب از فهرست محصولات پر فروش حذف نخواهد شد، اما دنیای مد پذیرای سبک های متنوع تری خواهد بود و تعداد انتخاب های جین دوست ها به خصوص بانوان بیشتر می شود.

راحت بپوش و باز هم خوش تیپ باش

جسارت تغییر استایل در شلوارهای جین سبب شده تا دنیای مد به سمت استایل کژوال و پوشیدن لباس های راحت پیش برود؛ سبکی نوستالژیک که در گذشته بسیار پرطرفدار بوده است. ترکیب راحتی و شیک پوشی امروز از اصول برندهای معروف تولید پوشاک در دنیا است و متقاضیان سبک های کژوال روزبه روز بیشتر می شوند. امروزه سبک پوشش راحت و آزاد، وارد بازار شلوارهای جین شده است و سبک تازه ای از پوشش های جذاب و در عین حال شیک را در دنیا مد شاهد هستید.

امیدواریم که این مقاله راهنمای خوبی در انتخاب و خرید شلوارهای جین برایتان باشد و در خلق استایل های جذاب کمکتان کند. برای آشنایی با دیگر استایل های روز دنیا مجله وبلاگ کاتالوگ را دنبال کنید.

منابع: levistrauss , liveabout , mycasualstyle

منبع: دیجی استایل

به "9 مدل شلوار جین مردانه و زنانه که بودنشان در کمد لباس ها ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 مدل شلوار جین مردانه و زنانه که بودنشان در کمد لباس ها ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید