نتفلیکس سریال انیمیشنی Devil May Cry را معرفی کرد؛ تیزر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، دانته باز می شود اما این بار در قالب یک سریال انیمیشنی. یک اقتباس انیمیشنی یکی از معروف ترین بازی های اکشن کپکام یعنی بازی دویل می کرای (Devil May Cry) به نتفلیکس خواهد آمد.

نتفلیکس سریال انیمیشنی Devil May Cry را معرفی کرد؛ تیزر آن را ببینید

در جریان رویداد مجازی Netflixs Drop 01، شرکت کپکام، شرکت انیمیشن سازی Studio MIR و شورانر سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castelvania) یعنی اَدی شانکار (Adi Shankar) تأیید کردند که یک انیمیشن/ انیمه نو بر اساس بازی دویل می کراییا به فارسی شیطان هم می گرید در راه است.

این سری نو داستان متفاوتی نسبت به سری انیمه های قبلی خواهد داشت که از سال 2007 به وسیله استودیوی شین ایتاگاکی (Shin Itagaki) و مدهاوس (Madhouse Studios) ساخته شده بودند. شانکار در سال 2018 این حق نشر فراوری این سریال را به دست آورده بود و گفت که فصل اول این سریال 8 قسمت خواهد داشت.

این فیلمساز بعلاوه میخواهد همچون کاری که با کسلوانیا انجام داد، یک آرک داستانی چند فصلی متصل برای این سریال انیمیشنی داشته باشد و شخصیت های مورد علاقه هواداران در طول سریال حضور پیدا نمایند. شما می توانید اولین تیز کوتاه این سریال انیمیشنی را مشاهده کنید که در آن شخصیت نمایی از دانته، شخصیت اصلی دویل می کرای، می بینیم.

ادی شانکار در بیانیه خود می گوید: افتخار می کنم که نتفلیکس و کپکام به من مأموریت داده اند تا فراوری این سریال انیمیشنی دویل می کرای را راهنمایی کنم. من و الکس لارسن این شخصیت ها را دوست داریم، ما بخشی از جامعه هواداران آن هستیم و عهد می بندیم که از بار فوق العاده بالایی که برای خودمان معین نموده ایم، پیشی بگیریم.

در توضیحات رسمی این انیمیشن هم نوشته شده است: در این اقتباس انیمیشنی از بازی محبوب کپکام، نیروهای شیطانی در بازی حضور دارند تا دروازه بین قلمروهای انسان و شیطان را باز نمایند. در میانه همه این ها دانته قرار گرفته است، یک شکارچی شیطان یتیم، غافل از اینکه سرنوشت هر دو دنیا بر دوش او است.

این فرنچایز به وسیله هیدکی کامیا ساخته شد و در ابتدا به وسیله کپکام توسعه و منتشر شد. داستان این مجموعه درباره شکارچی شیطانی به نام دانته و کوشش های او برای دفع حملات مختلف شیاطین به زمین است. طبق اعلام رسمی شرکت کپکام، نسخه های متعدد این بازی تا به امروز پیروز شده اند در سراسر دنیا 29 میلیون نسخه فروش داشته باشند و در میان پرفروش ترین مجموعه بازی های کپکام قرار گیرند.

با توجه به تجربه بسیار پیروز سریال انیمیشنی کسلوانیا که ادی شانکار وظیفه راهنمایی آن را بر عهده داشت، بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم او با دویل می کرای چه خواهد نمود. هنوز تاریخ عرضه ای برای این اثر اعلام نشده است.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "نتفلیکس سریال انیمیشنی Devil May Cry را معرفی کرد؛ تیزر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس سریال انیمیشنی Devil May Cry را معرفی کرد؛ تیزر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید