پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 27 مهرماه 1401

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، آسمان تهران امروز آفتابی و در بعضی ساعات ابری پیش بینی شده است و دما در طول شب از پانزده درجه به مرور و در طول روز به بیست و نه درجه می رسد. کیفیت هوای تهران امروز در شرایط مطلوب واقع شده است.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 27 مهرماه 1401

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان تهران برای روز های آینده، صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابرناکی پیش بینی می گردد.

در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب و فردا و به ویژه ارتفاعات فیروزکوه و آبعلی احتمال بارش های پراکنده برف و باران پیش بینی می گردد. بعلاوه تا روز پنجشنبه (28 مهرماه) روند کاهش نسبی و سپس روند افزایش تدریجی دما وجود خواهد داشت.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 25 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (27 مهرماه) آفتابی و در بعضی ساعات ابری توام با وزش باد و با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (28 مهرماه) تا حدودی آفتابی با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 26درجه سانتیگراد و برای روز آدینه (29 مهرماه) آفتابی و در بعضی ساعات ابری با حداقل دمای 16 درجه و با حداکثر دمای 28 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم هوای مطلوب

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 92 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 90 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط سالم قرار داشت.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور برای چند روز آینده

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز آدینه اطلاع داد و اظهار داشت: شنبه آینده بارش ها در بعضی منطقه ها از جمله غرب و شمال غرب تشدید می گردد.

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در استان های گیلان، اردبیل، مازندران، گلستان رگبار باران و در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و بعضی منطقه ها خراسان شمالی افزایش ابر، بارش پراکنده باران گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق روی می دهد.

در دامنه های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان وزش باد، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

چهارشنبه در شرق سواحل دریای خزر و بعضی منطقه ها شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش خفیف و پراکنده روی می دهد. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه در بیشتر منطقه ها کشور جو آرامی حاکم است و روز آدینه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، بارش ها در این منطقه ها شروع شده و به تدریج به شرق سواحل دریای خزر کشیده می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 27 مهرماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا چهارشنبه 27 مهرماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید