کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیریت طراحی و توسعه سیستم های این شرکت پیروز شد با بهبود و توسعه مستمر اپلیکیشن ایساکو به سطح بالایی از رضایت کاربران دست یابد.

کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها، شمع ها، لنتها و… در محل و زمان موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی ها، مشاوره برای برطرف ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد که مشتریان به فراخور احتیاج می توانند از آن بهره مند شوند.

به گفته محمد حسن پور مدیر طراحی و توسعه سیستم های شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، رابط کاربری نو، کاربردی بودن و تجمیع سرویس های خودرویی مورد احتیاج مخاطب در اپلیکیشن ایساکو، باعث محبوبیتِ این اپ در دنیای فناوری های نوین شده و اضافه نموده شدن ویژگی های جدید به صورت مستمر در هر نسخه، از علل جذب بالای مخاطب و افزایش شمارگان نصب آن شده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات و تغییر ذائقه مشتریان برای استفاده از فناوری های جدید، بخشی از سهم رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات (CSI)، وابسته به این تکنولوژی ها خواهد بود.

او در این خصوص اضافه نمود: اپلیکیشن ایساکو، متناسب با تمامی سیستم عامل های گوشی تلفن همراه طراحی و در اختیار مشتریان قرار داده شده و رضایت مشتریان از آن با بیش از 200 هزار دانلود فعال و دریافت نظرِ نزدیک به 7000 کاربر، از بازارگاه های کافه بازار، Google Play، مایکت و… به رشد چشمگیری رسیده است. این اعداد و ارقام در مقایسه با اپلیکیشن های مشابه در صنعت خودرو، سایر صنایع تولیدی و مجموعه های خدمات پس از فروش، بسیار بالاتر است. این مهم نشان دهنده پیشرفت حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو در بهره برداری از فناوری های نوین و اهمیت بالای رضایت مشتری در زنجیره ارزش این شرکت است.

حسن پور در ادامه تشریح کرد: طراحی، ارائه و توسعه این اپلیکیشن باعث سهولت و سرعت در دریافت خدمات توسط مشتریان خدمات پس از فروش ایران خودرو شده و این پیشرفت به این دلیل برای ما اهمیت دارد، که نشان دهنده کوشش رو به جلو در راستا بهبود رضایت مشتریان است و به زودی شاهد ارائه خدمات متفاوت خودرویی بیشتر، به وسیله اپلیکیشن ایساکو خواهیم بود.

وی در سرانجام گفت: مشتریان خدمات پس از فروش ایران خودرو با جستجوی اپلیکیشن ایساکو در اینترنت و یا مراجعه به لینک زیر می توانند اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایند.

منبع: اقتصاد ایران

به "کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید