گلایه های شدید یحیی از مدیریت پرسپولیس، جزئیات دلخوری گل محمدی از آقای مدیرعامل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن از شرایط اقتصادی باشگاه به شدت گلایه نموده است.

گلایه های شدید یحیی از مدیریت پرسپولیس، جزئیات دلخوری گل محمدی از آقای مدیرعامل

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ، تیم پرسپولیس توانسته در 5 سال گذشته فرایند فنی خود را در سطح بالایی حفظ کند و در فصل جاری هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. این درحالیست که هر چقدر شرایط سرخپوشان در جدول مناسب است و رقابت تنه به تنه ای با سپاهان دارند، از نظر اقتصادی شرایط مطلوب نیست.

یحیی گل محمدی که در دوره مدیریت جعفر سمیعی کمتر لب به اعتراض گگردده، در نشست های خبری این سکوت را شکسته و به صورت محسوس و نامحسوس به این موضوع پرداخته و از باشگاه خواسته تا مسائل تیمش را حل نماید.

او در آخرین نشست خبری خود بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن باز هم اشاره نمود که بازیکنانش مسائل زیادی دارند و از باشگاه می خواهد آنها را حل نماید.

وی در صحبت هایش گفت: از طرفداران می خواهم مثل همواره از این بازیکنان پشتیبانی و حمایت نمایند. وارد جزئیات نمی شوم اما بازیکنانم مسائل زیادی دارند. امیدوارم این مسائل همه حل گردد. از غیرت و اراده بازیکنانم در مسابقه امروز درس زیادی گرفتم و دم همه آنها گرم.

اما ماجرا چیست؟ چرا یحیی گل محمدی بیشتر از هر زمان دیگری در صحبت هایش از باشگاه پرسپولیس علنی می خواهد تا برای حل مسائل تلاشش را بیشتر کند؟

سرمربی پرسپولیس که برخلاف دوره گذشته مدیریتی که با رسول پناه سازگاری نداشت، با جعفر سمیعی روابط حسنه ای داشته و دارد اما به تازگی از بعضی جریانات ناراحت است؛ به طوری که بعد از بازی با ذوب آهن سرمربی سرخپوشان با توجه به فشار ناشی از پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس تیمش، قبل از حضور در استادیوم فولادشهر با مدیرعامل باشگاهش تماس گرفته و ناراحتی های چند وقت اخیر را به روی سمیعی آورده است.

یحیی گل محمدی در اقدامی که سابقه نداشته، در جریان این تماس تلفنی به شدت به شرایط اقتصادی انتقاد می نماید و اینکه چرا هنوز مسئولان باشگاه با وجود بردهای مهمی که تیم به دست آورده، حتی یک ریال پاداش نداده است.

سرمربی قرمزپوشان حتی به مدیرعامل پرسپولیس بابت اینکه در ماجرای جنجال های بازی سپاهان آنطور که باید به دفاع از شرایط تیم نپرداخته و حتی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر این اتفاق تکرار شده، انتقاد می نماید. گل محمدی معتقد است اگر باشگاه در مباحث اخیر ملاقات برابر سپاهان واکنش محکمتری نشان می داد، برای بار دوم در اصفهان شاهد چنین برخورد غیراخلاقی نبودند که به خود اجازه دهند به اتوبوس در حال حرکت پرسپولیس نارنجک پرتاب نمایند.

باید دید در شرایطی که سرمربی پرسپولیس این روزها از این شرایط ناراحت و شاکی است، باشگاه برای برون رفت از این شرایط چه راهکاری دارد.

پرسپولیس در شرایط اقتصادی خوبی به سر نمی برد و از طرفی در خصوص قرارداد با کارگزار رسمی اطلاع رسانی شفافی نمی گردد. قرار بود تا خاتمه اردیبهشت تکلیف این همکاری معین گردد اما هیچ خبر رسمی مبنی بر چگونگی ادامه کار یا فسخ آن منتشر نمی گردد.

از سویی باشگاه برای جبران کسری های اقتصادی خود اقدام به تبلیغ به جذب یاری های مردمی نموده است. روشی منسوخ شده که در دوره های گذشته هم اتفاق افتاده اما هرگز گزارش های اقتصادی و اینکه این پول ها در کدام بخش های باشگاه هزینه شده منتشر نشد.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گلایه های شدید یحیی از مدیریت پرسپولیس، جزئیات دلخوری گل محمدی از آقای مدیرعامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های شدید یحیی از مدیریت پرسپولیس، جزئیات دلخوری گل محمدی از آقای مدیرعامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید