یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، لیلا اوتادی در برنامه هفت به مافیای سینمای ایران اشاره نمود که به دست یک دختر کوچولو افتاده است.

یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است!

خبر آنلاین/ لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدای صحبت هایش در این برنامه گفت: من سینما را بدون هیچ پشتوانه خانوادگی آغاز کردم. روابط و موروثی بودن در سینما نیز مانند همه مشاغل در ایران است و بیشتر به فرزندان خود نقش می دهند. اما من نه پدر تهیه نماینده و نه مادر کارگردان دارم و تا اینجا با کوشش خود پیش آمده ام. او در ادامه درباره مافیا در سینمای ایران گفت: من شخصا به مافیای بازیگری در سینمای ایران به این صورت که کسی را در لیست سیاه قرار دهند یا بلاک می نمایند اعتقاد ندارم. بلکه بیشتر راس هرم هایی وجود دارند که سعی می نمایند عوامل را آنگونه که می خواهند بچینند. این اصولا درباره تهیه نمایندگان نیست و دو سه نفر بازیگر مرد و اخیرا یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده اند. برای من بسیار عجیب است که چطور یک خانم جوان در سن و سال من می تواند این چنین کست بچیند و عوامل جلو و پشت دوربین را معین کند.

اوتادی در ادامه اضافه نمود: من تا به امروز در هیچ یک از مراسم جشنواره فیلم فجر در این 15 سال شرکت ننموده ام، چون فکر می کنم در آنجا نیز مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب گردد برای همواره به من جایزه ندهند، اما برایم مهم نیست. وبلاگ کاتالوگ سینمایی باسواد تعداد معدودی هستند و همواره سعی نموده ام از این فضاها دوری کنم.

صحبت های اوتادی درباره وبلاگ کاتالوگ با تایید افخمی رو به رو شد که البته این واکنش ها از سوی افخمی دیگر به امری عادی تبدیل شده است. لیلا اوتادی در ادامه درباره جایزه در سینمای ایران و سیمرغ جشنواره گفت: اینکه ما هر سال سیمرغ بازیگری را به بازیگری می دهیم که تنها می تواند گریه کند، دیگر چه چیز دارد؟ حقیقتا هیچ چیز. در حوزه کمدی، خنداندن و... توانمندی خاصی ندارند و تنها می توانند گریه نمایند. من عاشق کار خانم معتمدآریا هستم. خانم سوسن تسلیمی را نیز دوست دارم. البته آن خانم کوچولوی مافیا بازیگر خوبی است.

مجله اینترنتی وبلاگ کاتالوگ

منبع: setare.com

به "یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید