78 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، معاون بهداشت علوم پرشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و 395 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس در استان طی 24 ساعت گذشته، گفت: از این تعداد، 78 مورد مثبت اعلام شده است.

78 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ کاتالوگ، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز، گفت: با شناسایی موارد جدید، آمار مبتلایان در استان فارس به سه هزار و 439 مورد افزایش یافت.

همتی مطرح نمود: از مجموع 78 مورد جدید شناسایی شده طی روز گذشته تا به امروز، 41 مورد مربوط به شیراز؛ آباده و کوهچنار هر کدام چهار مورد؛ مهر دو نفر؛ مرودشت، فراشبند، زرقان، ارسنجان، خرامه و سروستان هر کدام یک نفر بوده و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و داننشکده های علوم پزشکی استان فارس بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین با ابراز تاسف از مرگ سه نفر از مبتلایان طی 24 ساعت گذشته که مربوط به مبتلایان شیراز، آباده و پاسارگاد بوده اند، از افزایش آمار موارد مرگ و میر در استان به 82 نفر خبر داد.

وی با به آمار موارد بهبود یافته اشاره کرد که تا به امروز 776 مورد بوده و اضافه نمود: هزار و 982 نفر از مبتلایان نیز در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان به صورت منظم پیگیری می شود.

همتی در ادامه از خانواده ها خواست تا مسایل مهمی مانند واکسیناسیون، به ویژه در بچه ها زیر پنج سال را جدی گرفته و در این زمینه وقفه ای صورت نگیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز هم اکنون بیش از هزار و پانصد مرکز واکسیناسیون در استان فعال بوده که در بخش های جداگانه از مراکز مربوط به پذیرش مراجعان مشکوک به کووید 19، پذیرای افراد برای انجام واکسیناسیون هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "78 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "78 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید