خبرنگاران محدودیت های کرونایی اصناف در تربت حیدریه اعمال می شود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تربت حیدریه- خبرنگاران- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه از اعمال محدودیت های جدید کرونا ویژه اصناف و بازاریان در پی اعلام شرایط قرمز این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف کنترل بیماری کووید 19، ساعت فعالیت کاری اصناف این منطقه از امروز کاهش می یابد.

خبرنگاران محدودیت های کرونایی اصناف در تربت حیدریه اعمال می شود

علی رستمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ کاتالوگ افزود: به استناد بند یک مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تربت حیدریه، ساعت کاری واحدهای صنفی این شهرستان در تمام گروههای شغلی به جز فروشگاههای بزرگ مواد غذایی، نانوایی ها، سوپر مارکتها، میوه و سبزی فروشی ها، مراکز عرضه محصولات پروتئینی، واحدهای تولید و عرضه فرآورده های لبنی و مراکز طبخ غذا از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و عصر نیز از ساعت 16 تا 20 شب تعیین شده است.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، واحدهای صنفی در صورت تخلف به مدت یک ماه مهر و موم می شوند و فرد خاطی نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و تعزیراتی معرفی می شود.

فرماندار تربت حیدریه شرایط این شهرستان را به لحاظ شیوع و همه گیری ویروس کرونا بحرانی توصیف کرد و افزود: تنها راهکار مقابله با بیماری کووید 19، مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت است.

رستمی گفت: مدافعان سلامت با تمام توان و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، در راه مبارزه با ویروس کرونا تلاش شبانه روزی می کنند و بهترین پاسداشت برای قدرانی از این افراد، استفاده از ماسک، شست و شوی مداوم دست ها و خودداری از حضور در مراکز شلوغ و پرجمعیت است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 363 هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می کند.

این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در بیمارستان شهر مه ولات دارد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

براساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 682 هزار و 486 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 459 تن از بیماران مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 38 هزار و 291 تن رسیده است.

همچنین تا به امروز 520 هزار و 329 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران محدودیت های کرونایی اصناف در تربت حیدریه اعمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های کرونایی اصناف در تربت حیدریه اعمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید