اختصاص یارانه به افراد کمتر از 18 سال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ ، امکان خرید کتاب از سامانه خرید از کتابفروشی برای افراد زیر 18سال که سیم کارت تلفن همراه به نام آن ها ثبت نشده فراهم شده است.

اختصاص یارانه به افراد کمتر از 18 سال

والدینی که بچه ها زیر 18 سال دارند، می توانند با مراجعه به سامانه خرید از کتابفروشی به نشانی c.ketab.ir در منوی حساب کاربری در بخش مشخصات خانواده، تاریخ تولد و کدملی بچه ها زیر 18 سال را به همراه نام، کدملی و تاریخ تولد پدر را تکمیل نمایند. در صورت طی مراحل فوق، یارانه افراد زیر 18 سال به والدین آن ها افزوده می گردد.

بازدید و خرید از سامانه خرید از کتابفروشی به صورت 24 ساعته است و به هر کدملی که سیم کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد، مبلغ یک میلیون ریال یارانه کتاب تعلق می گیرد. چنانچه فردی اطلاعات فرزند یا بچه ها زیر 18 سال خود را در این سامانه وارد کند امکان استفاده از یارانه فرزند یا بچه ها نیز برای او فراهم می گردد؛ به عنوان مثال چنانچه فردی اطلاعات یک فرزند زیر 18سال خود را در سامانه وارد کند مبلغ یارانه 200 هزارتومان ـ برای خرید تا سقف 800هزار تومان ـ برای او در نظرگرفته می گردد.

خریداران می توانند با مراجعه به سامانه خرید از کتابفروشی به نشانی c.ketab.ir ضمن ثبت نام، کتاب های مورد نظر خود را از کتابفروشی های عضو خریداری و با پرداخت صرفا 8000 تومان برای هر بسته پستی از هر نقطه کشور، کتاب های خریداری شده را در نشانی ثبت شده تحویل بگیرند.

به منظور رونق بیشتر فضای فیزیکی کتابفروشی ها امکان فروش حضوری نیز از ششم تا دهم اسفندماه 1401 فراهم شده است و دوستداران کتاب می توانند در تاریخ یادشده با مراجعه به کتابفروشی های عضو سامانه خرید از کتابفروشی از یارانه اختصاص یافته به کد ملی خود استفاده نمایند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علاقه مندانی که پیش از این در سامانه خرید از کتابفروشی ثبت نام نکرده اند به منظور تسریع در خرید حضوری قبل از حضور در کتابفروشی نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

خریداران می توانند برای دریافت هدایت درباره فرآیندهای ثبت نام و خرید کتاب به وسیله سامانه خرید از کتابفروشی همه روزه از ساعت 9 تا 18 با شماره 91009898-021 (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اختصاص یارانه به افراد کمتر از 18 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص یارانه به افراد کمتر از 18 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید