اردستان ورودی مناسبی ندارد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، فرماندار اردستان گفت: برای نوروز سال جاری باید به شکلی برنامه ریزی گردد که اردستان از یک شهرستان بین راهی به مقصد گردشگری مسافران تبدیل گردد.

اردستان ورودی مناسبی ندارد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سید محمدهادی احمدی طباء، در کارگروه ستاد تسهیل خدمات سفر شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: یکی از موضوعات اصلی که در شهرستان اردستان برای آن برنامه داریم بحث رونق گردشگری است زیرا معتقدیم گردشگری صنعت پاکی است که باعث رشد و پیشرفت زیرساخت ها می گردد.

وی اضافه کرد: اصلی ترین مشکل رونق گردشگری در اردستان کمبود زیرساخت فرهنگی در شهرستان است، هنوز نتوانستیم آن میزان در موضوع فرهنگی منطقه قوی شویم که بر فرهنگ گردشگران تأثیر بگذاریم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه تفسیر درستی از موضوع گردشگری در کشور وجود ندارد و فقط موضوعات مالی آن را در نظر می گیریم، توضیح داد: باید توجه داشته باشیم که اولویت اصلی گردشگری موضوع فرهنگی است. خوشبختانه اصالت فرهنگی در اردستان وجود دارد که برای تقویت آن باید برنامه ریزی کنیم.

احمدی طباء با تأکید بر اینکه دستگاه های عضو ستاد سفر با رفع کاستی ها در ارائه برترین خدمات به گردشگران اهتمام نمایند، گفت: باید برنامه ریزی گردد سال جاری بازارچه های سنی در شهرهای شهرستان راه اندازی گردد. بعلاوه سال جاری باید تمام کم و کاستی های موجود تا زمان به جای مانده به عید نوروز رفع گردد.

وی گفت: همه دستگاه های اردستان باید در قبال اجرای برنامه های گردشگری و نوروزی احساس مسئولیت نمایند و نگاه دولتی به گردشگری را از خود دور نمایند زیرا تکیه بر اعتبارات دولتی منجر به بی نتیجه شدن طرح های گردشگری خواهد شد.

اردستان ورودی مناسبی ندارد

فرماندار اردستان خواهان رفع کاستی های اسکان و اقامتگاه ها و تابلوهای راهنما شهرستان تا قبل از آغاز مسافرت های نوروزی شد و گفت: از اداره راهداری می خواهیم شرایط تابلوهای جاده ای که منتهی به شهرستان می گردد را سر و سامان بخشد زیرا شرایط کنونی در شان مردم اردستان نیست.

احمدی طباء با بیان اینکه یکی از عوامل توسعه یافتگی شهرها، ورودی شهرهاست که معرف فرهنگ و تاریخ شهر است اما شهرهای ما با وجود پتانسیل هایی که دارند فاقد ورودی مناسب هستند، گفت: شهرداری های اردستان، زواره و مهاباد برای نوروز سال جاری فضاسازی شهری را به گونه ای اجرا نمایند که شادی و نشاط اجتماعی به مسافران منتقل گردد.

اردستان به مقصد گردشگری مسافران تبدیل گردد

فرماندار اردستان گفت: با وجود جاذبه های گردشگی، تاریخی و طبیعی در اردستان، عدم انتخاب شهرستان اردستان به عنوان مقصد گردشگری یکی از کمبودهای حوزه میراث فرهنگی است. وی اضافه کرد: برای نوروز سال جاری باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که با استفاده از تنوع آفرینی، شناسایی و معرفی پتانسیل ها و رفع کردن کمبودها، اردستان از یک شهرستان بین راهی به مقصد گردشگری مسافران تبدیل گردد.

منبع: دنیای سفر

به "اردستان ورودی مناسبی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردستان ورودی مناسبی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید