اسکان نوروزی فرهنگیان در 697 پایگاه سراسر کشور

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران- خبرنگاران- آموزش وپرورش در ایام نوروز 98 با 697 پایگاه پذیرش و در تعداد 366 مرکز رفاهی و 10 هزار و 664 مدرسه آماده اسکان فرهنگیان است.

اسکان نوروزی فرهنگیان در 697 پایگاه سراسر کشور

به گزارش روز یکشنبه گروه علمی وبلاگ کاتالوگ از وزارت آموزش وپرورش، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه در قالب 697 پایگاه پذیرش در سراسر کشور با تعداد 366 مرکز رفاهی مجهز با امکانات کامل، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان، 300 اردوگاه تفریحی همچنین 10 هزار و 664 مدرسه، برای اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز اعلام آمادگی کرد.

رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان از سوم تا 24 اسفند به نشانی https://eskan.medu.ir/ امکان پذیر بود و پس از آن پذیرش حضوری مسافرین فرهنگی در دستور کار ستادهای اسکان است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان اعلام نمود: با توجه به استقبال کم نظیر همکاران از طرح اسکان نوروزی، توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، توجه به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری طرح، بهسازی و زیباسازی پایگاه های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی را مورد اهمیت قرار دادیم.

گودرز کریمی فر اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی لازم در مبادی ورودی شهرها به منظور راهنمایی مسافران به ستادهای اسکان همچنین برپایی نمایشگاه های بومی و سنتی در جوار پایگاه های اسکان به منظور آشنایی مسافرین بافرهنگ و سنن محلی جهت افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان مربوطه از مهم ترین شاخص ها و برنامه های ستاد اسکان فرهنگیان است.

علمی*9294* 1055

منبع: ایرنا

به "اسکان نوروزی فرهنگیان در 697 پایگاه سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان نوروزی فرهنگیان در 697 پایگاه سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید