اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهر خرم آباد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/لرستان معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در این شهر اطلاع داد.

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهر خرم آباد

حمید علیرضایی، هفتم آبان ماه در سخنانی اظهار کرد: شهرداری با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و اعلام شرایط فوق حاد در خرم آباد، محدودیت های را اعمال نموده است.

وی افزود: به علت شیوع موج سوم کرونا و اعلام شرایط قرمز در خرم آباد، راه های ورودی و خروجی آرامستان ها مسدود شده و از برگزاری هرگونه مراسم ترحیم، هفتم و چهلم جلوگیری می گردد.

علیرضایی با اشاره به دیگر تمهیدات کرونایی اتخاذ شده از سوی شهرداری خرم آباد، گفت: استفاده 50 درصدی از نیروهای اداری و ستادی، الزام به استفاده از ماسک برای کارکنان و ارباب رجوع، اطلاع رسانی به وسیله سازمان فرهنگی و ورزشی برای راهکارهای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و... از جمله این موارد است.

معاون خدمات شهری شهردار خرم آباد اضافه نمود: ضد عفونی کردن اتوبوس ها و تاکسی ها از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری و الزام رانندگان به استفاده از ماسک نیز صورت گرفته است.

وی تاکید نمود: اگر کسی این محدودیت ها را رعایت نکند، بدوه هیچ اغماضی مطابق قانون برخورد می گردد.

علیرضایی گفت: با توجه به اینکه زمان ریشه کنی کرونا معین نیست، همه باید دست به دست هم بدهیم و برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از شیوع بیشتر کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهر خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های جدید کرونایی در شهر خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید