افشای مشخصات کلیدی گوشی ریلمی Narzo 50

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، گوشی Realme Narzo 50 قرار است در 24 فوریه (5 اسفند) عرضه گردد. مشخصات این دستگاه نو پیش از عرضه رسمی، به وسیله وبسایت FCC منتشر شده است.

افشای مشخصات کلیدی گوشی ریلمی Narzo 50

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، گوشی Realme Narzo 50 با شماره مدل RMX3286 گواهی FCC را دریافت نموده است. براساس اطلاعت مندرج در این وبسایت، این گوشی تازه دارای قابلیت هایی مانند صفحه نمایش 6.6 اینچی، دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 33 واتی اشاره می باشد. بعلاوه در تصاویری که از این دستگاه منتشر شده، بعضی از ویژگی های طراحی این دستگاه افشا شده است. این گوشی در بالای پنل جلویی دارای سوراخ پانچ است و در پنل پشتی سیستم دوربین سه گانه دارد. بعلاوه می دانیم که این دستگاه به سنسور اثر انگشت در کنار قاب مجهز است.

گوشی Realme Narzo 50 در 24 فوریه (5 اسفند) در بازار هند عرضه می گردد. خرید این دستگاه به وسیله وبسایت های آمازون و ریلمی هند امکان پذیر است. این گوشی پس از مدل های 50A و 50i، سومین محصول این سری خواهد بود. تایید شده است که این مدل دارای چیپست MediaTek Helio G96 و نمایشگری با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. تصویر رسمی در وب سایت این شرکت، سیستم دوربین سه گانه، طرح بافت دار پنل پشتی و یک سوراخ پانچ در پنل جلویی را نشان می دهد. اکنون، در حالی که منتظر اخباری درباره جزئیات قیمت و فروش این دستگاه هستیم، وبسایت خبری MySmartPrice گزارش داده است که گوشی Realme Narzo 50 پیروز به دریافت گواهینامه از FCC مستقر در ایالات متحده شده است. در وبسایت FCC علاوه بر مشخصات کلیدی، تصاویر زنده این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده است.

در ابتدا به طراحی این دستگاه می پردازیم. گوشی Realme Narzo 50 دارای صفحه نمایش تخت، به همراه یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی و حاشیه های باریک در کناره های دستگاه می باشد. این گوشی دارای یک ماژول مستطیل شکل در پنل پشتی است که سنسور های دوربین سه گانه و فلش LED در آن قرار گرفته است. پنل پشتی دارای روکش براق با طراحی بافت است. لبه پایینی قاب دارای یک پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی متری صدا و اسپیکر می باشد. دکمه پاور در سمت راست قاب قرار گرفته است. دکمه تنظیم صدا و سینی سیم کارت نیز در سمت چپ قاب قرار دارند.

در تصاویر منتشر شده، شارژر نیز دیده می گردد که نشان داده شده خروجی برق 33 وات دارد. بعلاوه تصویری وجود دارد که قسمت های داخلی Narzo 50 را نشان می دهد. در این تصویر یک heat sink برای کاهش دمای گوشی در طول اجرای بازی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دیده می شوند. رنگ گوشی در تمام تصاویر مشکی است، اما می توان مطمئن بود که در هنگام راه اندازی رنگ های بیشتری ارائه خواهد شد.

فهرست مشخصات Realme Narzo 50 در وبسایت FCC بعضی از مشخصات کلیدی دستگاه را نیز فاش نموده است. گفته می گردد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ و ابعاد 164.1 در 75.5 در 8.5 میلی متر می باشد. این گوشی دارای طرح بندی دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم دوربین شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی خواهد بود. به نظر می رسد که عملا بیشتر از لنز 50 مگاپیکسل اصلی استفاده خواهد شد. برای گرفتن عکس سلفی و چت تصویری نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی قرار گرفته است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی (یا 4480 میلی آمپر ساعتی) انرژی گوشی را تامین می نماید. گزینه های اتصال دستگاه احتمالا شامل 4G LTE، وای فای دو باند و بلوتوث خواهد بود.

در حالی که در فهرست مشخصات FCC درباره پیکربندی حافظه دستگاه صحبتی نشده، شایعه شده است که گوشی Realme Narzo 50 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد. بعلاوه محتمل است که حافظه دستگاه قابل ارتقا باشد. در انتها باید اضافه کنیم که این دستگاه احتمالاً سیستم عامل اندروید 11 را با رابط کاربری Realme UI 2.0 اجرا می نماید، اما این احتمال وجود دارد که با اندروید 12 نیز عرضه گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات کلیدی گوشی ریلمی Narzo 50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کلیدی گوشی ریلمی Narzo 50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید