آنالیز شیوه برگزاری بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران (پانا) - سومین جلسه شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر چهارشنبه 30 مهرماه برگزار گردید.

آنالیز شیوه برگزاری بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

در سومین جلسه شورای سیاست گذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر درباره چگونگی بخش بین الملل جشنواره با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا تبادل نظر شد.

محمد اله کمک مدیرکل دفتر موسیقی در این جلسه خلاصه ای از شرایط جشنواره ارایه نموده و گفت: فراخوان بخش های رقابتی و غیررقابتی که با نظر اعضای محترم شورا و دبیر جشنواره تدوین شد، اطلاع رسانی شد.

او ادامه داد: و در تاریخ اول آبان ماه نیز سایت آماده ثبت اطلاعات شرکت کنندگان خواهد بود، متقاضیان تا 15 آذر ماه فرصت ثبت اطلاعات خود در این سامانه را دارند، بعد از این تاریخ تمامی آثار ارسالی ثبت شده آنالیز خواهند شد.

اردوان جعفریان مدیر کمیته بین الملل سی و ششمین جشنواره که در این جلسه حاضر بود، گزارشی از فرایند فعالیت بخش بین الملل ارائه کرد و گفت: با تجربه سال گذشته و با در نظر دریافت شرایط شیوع کرونا در دنیا سال جاری مطالعات و آنالیز هایی برای چگونگی حضور گروه های بین الملل در جشنواره صورت گرفته است و پس از نهایی شدن تعامل و تبادل نظرها، شرایط بخش بین الملل برای جشنواره سال جاری معین می گردد.

مجید کیانی، محمد سریر، حسن ریاحی، شاهین فرهت، نادر مشایخی و محمد اله کمک مدیرکل دفتر موسیقی اعضای شورای سیاست گذاری این دوره جشنواره هستند و حسن ریاحی دبیر سی و ششمین دوره جشنواره است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آنالیز شیوه برگزاری بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شیوه برگزاری بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید