معاون وزیر ارشاد: کنسرت رضا صادقی در ترکیه مجوز دارد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران (پانا) - سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، از صدور مجوز برگزاری کنسرت ها اطلاع داد.

معاون وزیر ارشاد: کنسرت رضا صادقی در ترکیه مجوز دارد

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در میز فرهنگ برنامه سلام تهران شبکه پنج سیما با اشاره به محدودیت و تعطیلی های ناشی از انتشار ویروس کرونا که دامن گیر اهالی و اماکن فرهنگی هنری هم شد، اظهار کرد: با شروع دولت سیزدهم و شتاب در واکسیناسیون عمومی شرایط برای همگان بهتر شده است. همین امر باعث شد درباره نحوه برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری بازبینی گردد.

شالویی با بیان اینکه خوشبختانه سالن های سینما و نمایش از هفته های پیش بازگشایی شده و با استقبال خوب مخاطبان روبرو شدند، اضافه کرد: برگزاری کنسرت هم در ستاد مقابله با کرونا مورد آنالیز نهاده شد و وزیر ارشاد هم پیگیری مجدانه بازگشایی سالن های موسیقی بودند و در نهایت مقرر شد هنرمندان عرصه موسیقی هم فعالیت های خود را از سر بگیرند .

سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ با بیان اینکه سالن های موسیقی از اول آذرماه اجازه بازگشایی و فعالیت داشته اند، گفت: در حال حاضر مشکل برگزاری کنسرت از سوی وزارت ارشاد نیست بلکه به نبود توافق های مالی بین تهیه نماینده و مدیران سالن مربوط می گردد. بحث مجوز در دست ما بود که از اول آذرماه به هر تهیه نماینده واجد شرایط اعطا می گردد.

شالویی با اشاره به افزایش احتمالی قیمت بلیj کنسرت ها هم بیان نمود: از دوستان تقاضا کردیم که قیمت ها و نرخ های نو را مورد آنالیز قرار دهند تا افزایش چشمگیر در این بخش نداشته باشیم. امیدواریم تهیه نماینده و سالن دار به یک توافق برسند؛ ما دوست نداریم که هیچ کدام از اعضاء ضرر مالی متحمل شوند، از طرفی حفظ مخاطب دغدغه اصلی ماست.

وی با اشاره به شرایط بهره گیری از سالن ها توضیح داد: مجوز برگزاری کنسرت برای سالن ها با 50 درصد ظرفیت نیست بلکه همه آنها می توانند از ظرفیت کامل سالن ها استفاده نمایند. قطعاً رعایت دستورالعمل های بهداشتی که به وسیله وزارت بهداشت معین می گردد، شرط اول برگزاری است.

معاون هنری ارشاد در انتها در پاسخ به اینکه آیا کنسرت رضا صادقی در ترکیه دارای مجوز است، تأکید کرد: بله مجوز دارد و خوشبختانه هنرمندان به قوانین توجه دارند، البته ما دوست داریم حالا که شرایط در داخل کشور مهیاست همینجا هنرشان را عرضه نمایند. خود هنرمندان هم چنین خواسته ای دارند. ما برای حمایت بیشتر می توانیم برای در اختیار قرار دادن سالن های ارشاد، با تهیه نمایندگان موسیقی همکاری کنیم.

برنامه سلام تهران برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 6:30 تا 9 صبح با بخش های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، مالی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "معاون وزیر ارشاد: کنسرت رضا صادقی در ترکیه مجوز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون وزیر ارشاد: کنسرت رضا صادقی در ترکیه مجوز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید