تروفی های پلی استیشن برای اولین بار به کامپیوتر می آیند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، از زمانی که سونی تایید کرد که اثر اکشن ماجراجویی تحسین شده استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) یعنی گوست آو سوشیما برای عرضه روی رایانه های شخصی آماده می گردد، بعضی هواداران راهی برای پیوند دادن پلتفرم های خود درخواست نموده اند. خوشبختانه توسعه دهندگان صدای آن ها را شنیده اند.

تروفی های پلی استیشن برای اولین بار به کامپیوتر می آیند

گوست آو سوشیما یکی از بزرگترین بازی های سال 2020 و یکی از رقبای اصلی چندین جایزه سال بود. به همین علت افراد زیادی ساعات بسیاری را در آن گذراندند و اسرار آن را کشف نموده و ماموریت های جانبی آن را نیز انجام دادند. اکنون، با اعمال یک ویژگی نو، آن ها می توانند مطمئن باشند که اگر تصمیم به خرید پورت بازی برای کامپیوتر بگیرند، دستاورد های آن ها نیز ناپدید نخواهد شد. سونی اخیرا اعلام نموده که پورت مورد انتظارش برای اولین بار به بازیکنان اجازه می دهد حساب PSN خود را به Steam ID خود متصل نمایند. بازیکنان در رایانه های شخصی می توانند با فشار دادن کلید shift و F1 به طور همزمان یا با رفتن به گزینه منوی مناسب در بازی به این قابلیت دسترسی پیدا نمایند.

ویژگی PlayStation overlay به کاربران این امکان را می دهد که نه تنها به پروفایل PSN بلکه به تنظیمات و لیست دوستان خود نیز دسترسی داشته باشند. قابل ذکر است که بازیکنان می توانند تروفی های خود را نیز وارد نمایند، به این معنی که کاربرانی که روی کنسول های پلی استیشن و یا کامپیوتر بازی می نمایند، می توانند تروفی ها را یکی پس از دیگری کسب نمایند. این ویژگی در هنگام دسترسی به محتوای تک نفره بازی کاملا اختیاری است و بر لیست تروفی ها در استیم و فروشگاه اپیک تاثیری نخواهد داشت. با این حال، داستان برای حالت چند نفره لجندز فرق دارد. بازیکنانی که علاقه دارند بازی خود را به صورت آنلاین با کاربران دیگر پلتفرم ها انجام دهند، باید با حساب PSN خود وارد شوند، پس از آن می توانند با کاربران رایانه های شخصی و پلی استیشن به صورت کراس پلی بازی نمایند.

لازم به ذکر است که گوست آو سوشیما نوترین بازی از آثار انحصاری سابق پلی استیشن است که به رایانه های شخصی راه پیدا نموده است. بخش قابل توجهی از جامعه بازی موج پورت ها را یک تغییر مثبت برای صنعت می دانند و معتقدند که این باعث می گردد که مخاطبان بیشتری برای بازی ها فراهم گردد. با این حال، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا این روند پورت های بین پلتفرمی ادامه خواهد داشت یا خیر.

منبع: PlayStation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "تروفی های پلی استیشن برای اولین بار به کامپیوتر می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تروفی های پلی استیشن برای اولین بار به کامپیوتر می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید