تعطیلات کریسمس دور از خانه ، خاطرات کریسمس در سفر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، وقتی که بزرگ شدم، اغلب تعطیلات کریسمس را در خانه دوستم مت می گذراندم. در حقیقت، تمام کسانی که می شناختم، کریسمس را در خانه مت می گذرانند! بعد از اینکه هرکس ساعتی را در کنار خانواده می گذراند، در خانه مت خیلی محبت آمیز دور هم جمع می شدیم و با مرور خاطرات کریسمس های قبل و خاطرات نو، جشن می گرفتیم. حتی بعد از کالج، من و دوستانم همچنان کریسمس را در خانه مت دور هم جشن می گرفتیم. من در 4 سال گذشته برای تعطیلات خانه نبودم. اغلب مردم می گفتند دور بودن از خانه و حال و هوای کریسمس در سفر خیلی سخت است، اما خانواده من کریسمس را جشن نمی گیرند و بیشتر دوستانم وضعیتی مشابه من دارند. همگی اغلب دور از خانه و خانواده به سر می کردیم.

تعطیلات کریسمس دور از خانه ، خاطرات کریسمس در سفر

خاطرات گذران کریسمس در سفر

وقتی به خاطرات کریسمس خود فکر می کنم، به یاد زمان هایی که در کنار خانواده و دوستانم جشن می گرفتیم می افتم. ماه های قبل از تعطیلات کریسمس هیجان خاصی نه تنها برای روز و تعطیلات کریسمس، بلکه برای کل سال نو پیش رو داشتیم. مردم در فصل تعطیلات به چیزهایی مثل برف، سرما، روزهای کریسمس و برگزاری جشن های مختلف فکر می نمایند. اما به عنوان یک مسافر شما این چنین جوی را تجربه نخواهید کرد حتی اگر در شهری برفی و سرد مانند نیویورک، دور از خانواده و دوستان باشید.

در سفرم به اطراف نیوزیلند کسانی بودند که اولین کریسمس در سفرشان را تجربه می کردند، از بین آن ها عده ای به علت دور بودن از خانواده در این روزهاناراحت بودند، اما از نظر من همانقدر که بودن در کنار خانواده و دوستان لذت بخش است، در سفر بودن نیز می تواند تجربه ای بزرگ و لذت بخش باشد.

دوست من به جهانگردان در روزهای کریسمس، یتیمان کریسمس می گوید. برای اینکه در بعلاوه روزی در سفر تنها نباشیم با همسفران خود این روز را کنار هم می گذرانیم ، این کار حس خوبی به ما می دهد. علاوه بر این با هم بودن این فرصت را به شما می دهد تا یاد بگیرید افراد در سراسر دنیا چگونه تعطیلاتشان را جشن می گیرند.به عنوان مثال، چیزی که من راجع به نیوزیلند یاد گرفتم این است که آن ها در کریسمس وعده ناهار را به جای شام کنار یکدیگر جشن می گیرند. بریتانیایی ها روز بعد از کریسمس (Boxing Day) را جشن می گیرند و علاوه بر تنوعی که در برگزاری جشن ها بین مردم هر کشور وجود دارد، غذاهایی که مردم برای این جشن و تعطیلات آماده می نمایند نیز بسیار فرق دارد.

دور بودن از خانه در تعطیلات می تواند چالش برانگیز باشد. گفته شده است که ضرورت مادر تمام اختراعات بشر بوده است. می توان گفت همین ضرورت، در سفر نیز عامل ایجاد تمام روابط است. بودن کنار یکدیگر برترین راه برای گذراندن تعطیلات دور از خانه است. یک جهانگرد در خاطرات کریسمس خود هیچ هدیه ای دریافت نمی کند از طرفی مجبور به انجام هیچ آداب و رسوم خاصی نیست. همه چیز برای جهانگردان در این روز به سادگی یک روز عادی می گذرد.

منبع: همگردی

به "تعطیلات کریسمس دور از خانه ، خاطرات کریسمس در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات کریسمس دور از خانه ، خاطرات کریسمس در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید