جزییات نو از سانحه اتفاق افتاده برای بازیگر سینما؛ عمدی در کار نبود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سانحه ای که برای جرمی رنر رخ داد هنگامی بود که وی داشت به یکی از اعضای خانواده اش یاری می کرد تا اتومبیلش را از برف درآورد و راه باز گردد.

جزییات نو از سانحه اتفاق افتاده برای بازیگر سینما؛ عمدی در کار نبود

به گزارش مهر، کلانتر شهر واشو دیروز سه شنبه گفت جرمی رنر در حالی که مشغول یاری به یکی از اعضای خانواده اش بود که ماشینش در برف گیر نموده بود، و هنگام روبیدن برف دچار سانحه شد.

در نشستی خبری اعلام شد اتومبیل جرمی رنر که یکی از اعضای خانواده خودش راننده اش بود در برف گیر کرد و این بازیگر برای یاری به حرکت اتومبیل به سراغ ماشین برف روبی رفت که بیش از 700 کیلوگرم وزن دارد و توانست اتومبیل را بکسل کند و از برف بیرون بیاورد و وقتی از این ماشین پیاده می شد دوباره ماشین برف روبی آغاز به حرکت کرد و در حالی که رنر سعی می کرد خود را به داخل کابین بکشد، زیر ماشین رفت و در نهایت این ماشین بزرگ در برابر برف زیادی که جلویش بود متوقف شد.

کلانتر تاکید نمود که این تنها یک تصادف متاثرکننده بود و عمدی در کار نبود. وی اضافه کرد در زمان وقوع حادثه یک متر برف تازه روی زمین نشسته بود و بسیاری از خودرو ها در جاده رها شده بودند و مسیر را مسدود نموده بودند و به همین علت رسیدن به محل سانحه سخت شده بود.

رنر در عین حال دیروز یک سلفی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت از سخنان محبت آمیز همه تان سپاسگزارم. الان وضعم درست نیست تا بتوانم تایپ کنم و جواب محبت هایتان را بدهم.

در این سانحه ضربه شدیدی به قفسه سینه رنر وارد شد و با شکستگی استخوان هم روبه رو شد. روز دوشنبه 2 عمل جراحی روی او انجام شد و پزشکان اعلام کردند گرچه وی خون زیادی از دست داده، اما وضعیتی باثبات دارد.

وی پس از سانحه به بیمارستانی در همان منطقه منتقل شده بود.

2 هفته پیش از این حادثه رنر عکسی از خود در اینستاگرام منتشر نموده بود که در حال راندن این ماشین برف روب بود.

جرمی رنر بازیگر دنیای سینمایی مارول است و در فیلم هایی مانند انتقام جویان، انتقام جویان: انتها بازی، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی و ثور بازی نموده است. او در فیلم های اکشن ماموریت غیرممکن و بورن هم بازی نموده است.

منبع: فرارو

به "جزییات نو از سانحه اتفاق افتاده برای بازیگر سینما؛ عمدی در کار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات نو از سانحه اتفاق افتاده برای بازیگر سینما؛ عمدی در کار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید