دسته گیتار نو برای فورتنایت فستیوال و راک بند معرفی گشت؛ سازگار با کنسول های نو

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، آخرین باری که ما شاهد یک ساز پلاستیکی در بازی ها بودیم در سال 2016 بود که یک گیتار الکتریک به سبک فندر برای بازی راک بند رقبا (Rock Band Rivals) عرضه شد. حال با توجه به فستیوال تازه فورتنایت و عرضه شدن بازی راک بند، شرکت PDP تصمیم گرفته تا یک ساز پلاستیکی تازه را که به عنوان کنترلر در این بازی ها استفاده می گردد، طراحی کند. نام این ساز ریف مستر (RiffMaster) بوده که به صورت بی سیم طراحی شده است.

دسته گیتار نو برای فورتنایت فستیوال و راک بند معرفی گشت؛ سازگار با کنسول های نو

شرکت PDP چندی پیش این ساز را معرفی کرد و اینطور که به نظر می رسد یک کنترلر بسیار مهم برای عناوین ساز محور است. هنوز تاریخ عرضه رسمی این کنترلر اعلام نشده ولی برای هر دو بازی فورتنایت و راک بند طراحی شده و در امسال میلادی در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

کنترلر ریف مستر دو نسخه خواهد داشت. نسخه ای که برای کنسول های پلی استیشن طراحی شده و نسخه ای که برای کنسول های ایکس باکس ساخته شده است. همینطور اینکه این کنترلر برای کنسول های نسل 8 و 9 کاربرد دارد. در کنار آن مانند کنترلرهای قبلی این دسته نیز قابلیت جدا شدن از هم و جمع شدن دارد تا کاربران بتوانند راحت آن را حمل نمایند.

نکته جالب این دسته قابلیت شخصی سازی آن است. به این شکل که کاربران می توانند ظاهر آن را به راحتی تغییر داده و با موارد دیگری که شرکت عرضه نموده است جایگزین نمایند. طبق چیزی که اعلام شده پیک گارد (Pick Guard) و فیس پلیت (Face Plate) این کنترلر قابل تعویض و جابجایی است.

نکته جالب کامل بودن این کنترلر است. به این شکل که در ریف مستر شما یک جک 3.5 میلی متری صدا دارید که به راحتی می توانید با استفاده از آن هدست خود را به دستگاه متصل کنید. همینطور اینکه در پشت قسمت گردن کنترلر یک جوی استیک است تا کاربران بتوانند به راحتی از آن برای جابجایی در منو و کارهای دیگر استفاده نمایند.

این برای اولین بار نیست که از حالت ریف مستر در گیتارهای بازی ها استفاده شده است. در سال 2007 نیز یک شرکت کوچک به نام Art Guitar تصمیم گرفت یک گیتار برای بازی راک بند عرضه کند که مانند همین کنترلر نو بود.

هنوز تاریخ عرضه رسمی و دقیقی برای این ریف مستر اعلام نشده است. با این حال قرار است از ماه آینده یک نسخه خاص آن در دسترس برندگان چالش شرکت سازنده قرار بگیرد. در نتیجه امکان دارد که پس از آن ما شاهد عرضه رسمی این گیتار باشیم.

در خصوص قیمت هم ماجرا به همین شکل است. هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی در خصوص قیمت ریف مستر اعلام نشده ولی به احتمال زیاد با توجه به قیمت کنترلرهای قبلی قیمت حدودی آن تعیین است.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "دسته گیتار نو برای فورتنایت فستیوال و راک بند معرفی گشت؛ سازگار با کنسول های نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته گیتار نو برای فورتنایت فستیوال و راک بند معرفی گشت؛ سازگار با کنسول های نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید